A termék adatai:
ISBN13: | 9780815338147 |
ISBN10: | 0815338147 |
Kötéstípus: | Keménykötés |
Terjedelem: | 146 oldal |
Méret: | 216x138 mm |
Súly: | 430 g |
Nyelv: | angol |
0 |
Témakör:
Szociológia általában, módszertan, kézikönyvek
Kisebbségek szociológiája
Művészetek, zene
Történettudomány általában, módszertana
Népzene, világzene
Ének-zene
Alsófokú oktatás
További könyvek a pedagógia területén
Szociológia általában, módszertan, kézikönyvek (karitatív célú kampány)
Kisebbségek szociológiája (karitatív célú kampány)
Művészetek, zene (karitatív célú kampány)
Történettudomány általában, módszertana (karitatív célú kampány)
Népzene, világzene (karitatív célú kampány)
Ének-zene (karitatív célú kampány)
Alsófokú oktatás (karitatív célú kampány)
További könyvek a pedagógia területén (karitatív célú kampány)
Repertoire, Authenticity and Introduction
The Presentation of American Indian Music in Oklahoma's Elementary Schools
Sorozatcím:
Native Americans: Interdisciplinary Perspectives;
Kiadás sorszáma: 1
Kiadó: Routledge
Megjelenés dátuma: 2000. május 17.
Normál ár:
Kiadói listaár:
GBP 135.00
GBP 135.00
Az Ön ára:
56 700 (54 000 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 20% (kb. 14 175 Ft)
A kedvezmény érvényes eddig: 2024. december 31.
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Beszerezhetőség:
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Nem tudnak pontosabbat?
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Rövid leírás:
First Published in 2000. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.
Hosszú leírás:
This study provides new information regarding the instruction of American Indian music in Oklahoma, and shows the effect of demographic variables of teachers and students on pedagogical context and practice.
Tartalomjegyzék:
Acknowledgments; List of Tables; 1. Introduction;Demographics and Curriculum; The Instructional Inclusion of American Indian Music; Repertoire; Authenticity; Behavioral Commitment;Review of Related LiteratureHistorical Profile of Multicultural Music Education; Ethnomusicological Studies of American Indian Music; Dissertations Pertaining to American Indian Music in the Classroom; Analysis of General Music Textbooks; Surveys Assessing Inclusion of American Indian Music; Analysis of Selected Textbooks and Resources; Methodology;Research Design; Instrumentation; Pilot Study; Results of Pilot Study; The Survey; Results and Summery;Teacher Background, Training and Experiences; Inclusion: Instructional Time; Textbooks and Supplemental Materials; Repertoire and Practice; Authenticity and Stereotypes; Follow-up Interviews; Discussion, Conclusions and Recommendations; Appendix;A. Pretest; B. Pilot Study; C. Institutional Review Board Approval; Cover Letter and Survey Instrument; References; Index