
Research, Development and Innovation in the Creative Industries
Reframing Our Understanding of the Creative Economy
Sorozatcím: Routledge Focus on the Global Creative Economy;
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 52.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 682 Ft off)
- Discounted price 24 136 Ft (22 987 Ft + 5% áfa)
26 818 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2025. február 20.
- ISBN 9781032772028
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem118 oldal
- Méret 216x138 mm
- Súly 376 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 8 Illustrations, black & white; 8 Line drawings, black & white; 4 Tables, black & white 689
Kategóriák
Rövid leírás:
What does effective research and development look like in the creative industries and how might it lead to successful innovation? This book is an answer to that question.
TöbbHosszú leírás:
What does effective research and development look like in the creative industries and how might it lead to successful innovation? This book is an answer to that question.
Building upon place-based creative industry research, the book focuses on evidence from the media sector, while encompassing a range of creative practices, from digital tourism to dance. Leveraging unique empirical data from the Welsh creative industries, the authors map a series of pathways for creative businesses. In so doing, the book offers new frameworks for assessing innovative practice and highlights options for tailored institutional funding.
Channelling research insights, this shortform book helps researchers, policy-makers and reflective practitioners to understand how to deliver effective strategies for the creative sector.
The Open Access version of this book, available at www.taylorfrancis.com, has been made available under a Creative Commons Attribution-Non Commercial-No Derivatives (CC-BY-NC-ND) 4.0 license.
TöbbTartalomjegyzék:
1: The cultural, economic and social value of the creative industries Justin Lewis 2: Rethinking R&D in the creative industries Ruxandra Lupu 3: Identifying innovation - A new typology for the creative industries Marlen Komorowski 4: Supporting R,D&I in the creative industries Máté Miklos Fodor, with contributions from Meiram Begentayev and Aliya Turegeldinova Conclusion: A roadmap for successful creative industries? R,D&I Marlen Komorowski, Ruxandra Lupu, Justin Lewis and Máté Miklos Fodor
Több