Research, Development and Innovation in the Creative Industries - Lupu, Ruxandra; Komorowski, Marlen; Lewis, Justin; - Prospero Internetes Könyváruház

Research, Development and Innovation in the Creative Industries: Reframing Our Understanding of the Creative Economy
 
A termék adatai:

ISBN13:9781032772028
ISBN10:1032772026
Kötéstípus:Keménykötés
Terjedelem:112 oldal
Méret:216x138 mm
Nyelv:angol
Illusztrációk: 8 Illustrations, black & white; 8 Line drawings, black & white; 4 Tables, black & white
700
Témakör:

Research, Development and Innovation in the Creative Industries

Reframing Our Understanding of the Creative Economy
 
Kiadás sorszáma: 1
Kiadó: Routledge
Megjelenés dátuma:
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
GBP 49.99
Becsült forint ár:
26 244 Ft (24 995 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

20 996 (19 996 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 20% (kb. 5 249 Ft)
A kedvezmény érvényes eddig: 2024. december 31.
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
 
  példányt

 
Rövid leírás:

What does effective research and development look like in the creative industries and how might it lead to successful innovation? This book is an answer to that question.

Hosszú leírás:

What does effective research and development look like in the creative industries and how might it lead to successful innovation? This book is an answer to that question.


Building upon place-based creative industry research, the book focuses on evidence from the media sector, while encompassing a range of creative practices, from digital tourism to dance. Leveraging unique empirical data from the Welsh creative industries, the authors map a series of pathways for creative businesses. In so doing, the book offers new frameworks for assessing innovative practice and highlights options for tailored institutional funding.


Channelling research insights, this shortform book helps researchers, policy-makers and reflective practitioners to understand how to deliver effective strategies for the creative sector.

Tartalomjegyzék:

1: The cultural, economic and social value of the creative industries Justin Lewis 2: Rethinking R&D in the creative industries Ruxandra Lupu 3: Identifying innovation - A new typology for the creative industries Marlen Komorowski 4: Supporting R,D&I in the creative industries Máté Miklos Fodor, with contributions from Meiram Begentayev and Aliya Turegeldinova Conclusion: A roadmap for successful creative industries? R,D&I Marlen Komorowski, Ruxandra Lupu, Justin Lewis and Máté Miklos Fodor