Responsible Marketing - Bakare, Lola; - Prospero Internetes Könyváruház

Responsible Marketing: How to Create an Authentic and Inclusive Marketing Strategy
 
A termék adatai:

ISBN13:9781398611641
ISBN10:1398611646
Kötéstípus:Keménykötés
Terjedelem:272 oldal
Méret:234x156 mm
Súly:666 g
Nyelv:angol
700
Témakör:

Responsible Marketing

How to Create an Authentic and Inclusive Marketing Strategy
 
Kiadás sorszáma és címe: 1
Sorozatcím: Kogan Page Complete; 1;
Kiadás sorszáma: 1
Kiadó: Kogan Page
Megjelenés dátuma:
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
GBP 82.00
Becsült forint ár:
41 930 Ft (39 934 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

37 738 (35 941 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 10% (kb. 4 193 Ft)
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
 
  példányt

 
Rövid leírás:

Set your approach to authentic advocacy and meaningful brand activism up for success to drive your bottom line and embrace your biggest opportunity as a marketer.

Responsible Marketing takes readers through a forward-looking approach to inclusive marketing, offering a compelling blend of case studies, in-depth interviews, social impact marketing principles and inclusive leadership frameworks. Lola Bakare demystifies the relationship between today's marketing imperatives and the dynamic global cultural shifts that current and aspiring marketing leaders need to address. The book expands on the power of inclusivity, corporate responsibility and cultural awareness, helping marketing leaders determine how to make social impact outcomes an imperative across the entire marketing mix.

Responsible Marketing walks readers through building a responsible, inclusive marketing strategy that captivates consumers and delivers long-term growth for a company.

Hosszú leírás:
responsiblemarketing movement. Bakare is a 2022 LinkedIn Top Voice in Marketing & Advertising and a regular at industry events including Cannes Lions International Festival of Creativity. She is regularly featured in LinkedIn News, Campaign, Adweek, Marketing Brew, Digiday, Harvard Business Review and Insider.