ISBN13: | 9781032518923 |
ISBN10: | 1032518928 |
Kötéstípus: | Puhakötés |
Terjedelem: | 304 oldal |
Méret: | 254x178 mm |
Nyelv: | angol |
Illusztrációk: | 5 Illustrations, black & white; 4 Halftones, black & white; 1 Line drawings, black & white |
700 |
A mérnöki tudományok általános kérdései
Adatkezelés a számítógépes rendszerekben
Számítógép architektúrák, logikai tervezés
Számítógépes hálózatok általában
A számítástechnika biztonsági és egészségügyi vonatkozásai
Az ember-gép kölcsönhatás
Integrált és egyéb szoftvercsomagok
Környezetmérnöki tudományok
Terméktervezés
Internetes szolgálatások (online vásárlás, bankolás)
A mérnöki tudományok általános kérdései (karitatív célú kampány)
Adatkezelés a számítógépes rendszerekben (karitatív célú kampány)
Számítógép architektúrák, logikai tervezés (karitatív célú kampány)
Számítógépes hálózatok általában (karitatív célú kampány)
A számítástechnika biztonsági és egészségügyi vonatkozásai (karitatív célú kampány)
Az ember-gép kölcsönhatás (karitatív célú kampány)
Integrált és egyéb szoftvercsomagok (karitatív célú kampány)
Környezetmérnöki tudományok (karitatív célú kampány)
Terméktervezés (karitatív célú kampány)
Internetes szolgálatások (online vásárlás, bankolás) (karitatív célú kampány)
Rock ? Paper ? Pixels
GBP 44.99
Kattintson ide a feliratkozáshoz
The purpose of this book was to avail students of the many different reasons and back-stories equated with the advent of interaction design and its effect on our world. The main goal of this book is to help you take your first steps in that new direction.
The purpose of this book is to avail faculty, and students of the many different innovations, events, effects, and back-stories equated with the advent of this new era of communications and its impact on our world. At our core we are a species that needs to communicate and to find a way to properly represent those messages. Since the beginning of recorded history mankind has always attempted to communicate and to keep track of its endeavors and accomplishments. Now by using interaction design and modern digital media it has become possible to present ?our story? through many current and evocative platforms.
As each generation comes of age this new method is being utilized in all areas of their communication choices. These new generations desire their communication at a different rate than its predecessors. They want their information Internet ready and interactive. They are involved in the immediate and that choice is not going away. Interactive media is here to stay and has new rules and new effects. It is changing our economies, our societies and especially us - as individuals.
The main goal of this book is to help you see how it started, where it is going and how to be on the right side of this transformation. How to take your first steps in that new direction and how to understand the effects of this new form of communication while being aware of its abilities and its dangers.
As a friend once said, ?no matter how thin you slice it there are always two sides.?
Chapter 1 - Bang! Boom! And Bang Again - The Second Big Bang!. Chapter 2 - on enterFrame. Chapter 3 - The Digital Incunabula. Chapter 4 - Veal: The Rise of Generation Interactive. Chapter 5 - Tower of Babble. Chapter 6 - Reboot or Reformat. Index.