• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Running Events: Policies, Marketing and Impacts

    Running Events by Girginov, Vassil; Alexandris, Kostas; Scheerder, Jeroen;

    Policies, Marketing and Impacts

    Sorozatcím: European Association for Sport Management Series;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 47.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        24 287 Ft (23 131 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 429 Ft off)
      • Discounted price 21 859 Ft (20 818 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2022. december 27.

    • ISBN 9781032294599
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem166 oldal
    • Méret 216x138 mm
    • Súly 500 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 16 Illustrations, black & white; 16 Line drawings, black & white; 10 Tables, black & white
    • 474

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This is the first book to critically examine the relationship between running events in local, national, and international welfare policy, their marketing and management, and the resulting social impacts.

    Több

    Hosszú leírás:

    This is the first book to critically examine the relationship between running events in local, national and international welfare policy, their marketing and management, and the resulting social impacts.


    Drawing on original empirical research, the book presents a series of illustrative case studies, with each chapter containing take-home messages for sport and events managers looking to improve their professional practice. Developing a new theoretical perspective on running events, the book presents data from around the world, including five European countries, the US and China. It covers different types of events, from big city marathons to community park runs, and new types of events such as path and trail runs, night runs, ultra runs, extreme runs and obstacle runs, presenting a typology of running events that will help shape the future analysis of this rapidly growing sector. The book also examines the market for running events, runners? socio-demographic profiles, the main management and marketing approaches and techniques used by organisers, and the socio-economic impacts of running events, such as the effect on people?s attitudes and behaviours, organisational planning, city promotion and social interactions.


    Running events are central to sport at all levels, from grassroots to professional, so this book is essential reading for any student, researcher or practitioner working in sport management, sport development, sport policy, the sociology of sport or event studies.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Foreword


    SEBASTIAN COE


    1 The many facets of running


    VASSIL GIRGINOV


    2 The running eventscape: Developments, runners? profiles and policies


    JEROEN SCHEERDER AND KOBE HELSEN


    3 Marketing running events


    KOSTAS ALEXANDRIS, PAUL HOVER, AND LINDA OOMS


    4 Running events? impacts


    VASSIL GIRGINOV


    5 Conclusion


    VASSIL GIRGINOV

    Több