• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Science Libraries in the Self Service Age: Developing New Services, Targeting New Users

    Science Libraries in the Self Service Age by Hutchinson, Alvin;

    Developing New Services, Targeting New Users

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 68.95
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        29 248 Ft (27 855 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 925 Ft off)
      • Discounted price 26 323 Ft (25 070 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Hosszú leírás:

    Science Libraries in the Self Service Age: Developing New Services, Targeting New Users suggests ways in which libraries can remain relevant to their institution. This book describes the myriad of new services and user communities which science librarians have recently incorporated into their routines. Where applicable, the book focuses on both researcher needs and the simple economics that emphasize the need for new service development. Science librarians will have to adapt to changing behaviors and needs if they want to remain a part of their organization's future.

    As this trend has hastened science librarians to develop new services, many of them aimed at audiences or user groups which had not typically used the library, this book provides timely tactics on which to build a cohesive plan.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. A Self-Service Story
    2. Introduction: Science Libraries and Service Innovation
    3. Scholarly Communication Services
    4. Library Publishing Services
    5. Research Information Management
    6. Data Management Services I - Advocacy, Communication and Policy
    7. Data Management Services II - Practical Implementation
    8. Metrics and Research Impact
    9. Purchase on Demand Services
    10. Space Planning
    11. Training and Skills Development
    12. Summary: The Inevitability of the Self-Service Model

    Több