Second Language Pronunciation - Kickhöfel Alves, Ubirat?; Alcantara de Albuquerque, Jeniffer Imaregna; (szerk.) - Prospero Internetes Könyváruház

Second Language Pronunciation: Different Approaches to Teaching and Training
 
A termék adatai:

ISBN13:9783111620848
ISBN10:31116208411
Kötéstípus:Puhakötés
Terjedelem:428 oldal
Méret:230x155 mm
Súly:786 g
Nyelv:angol
Illusztrációk: 53 Tables, black & white; 17 Illustrations, color; 40 Illustrations, black & white
693
Témakör:

Second Language Pronunciation

Different Approaches to Teaching and Training
 
Kiadás sorszáma: 1
Kiadó: De Gruyter Mouton
Megjelenés dátuma:
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
EUR 24.95
Becsült forint ár:
10 845 Ft (10 329 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

10 303 (9 813 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 5% (kb. 542 Ft)
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Nem tudnak pontosabbat?
 
  példányt

 
Hosszú leírás:

In the field of second language (L2) acquisition, the number of studies focusing on L2 pronunciation instruction and perceptual/production training has increased as new classroom methodologies have been proposed and new goals for L2 pronunciation have been set. This book brings together different approaches to L2 pronunciation research in the classroom or in the language laboratory.

13 chapters, written by well-known researchers focusing on a variety of first and target languages, are divided into four parts:

  • Pronunciation development and intelligibility: implications for teaching and training studies;
  • L2 pronunciation teaching;
  • L2 pronunciation training: implications for the classroom; and
  • Pronunciation in the laboratory: High Variability Phonetic Training.

Intended for researchers in the fields of second language acquisition, phonetics, phonology, psycholinguistics, speech therapies, speech technology, as well as second language teaching, this book not only summarizes the current research questions on L2 pronunciation teaching and training, but also predicts future scenarios for both researchers and practitioners in the field.