• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Second Language Pronunciation: Different Approaches to Teaching and Training

    Second Language Pronunciation by Kickhöfel Alves, Ubirat?; Alcantara de Albuquerque, Jeniffer Imaregna;

    Different Approaches to Teaching and Training

    Sorozatcím: Studies on Language Acquisition [SOLA]; 64;

      • 5% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 24.95
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        10 583 Ft (10 079 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 5% (cc. 529 Ft off)
      • Discounted price 10 054 Ft (9 575 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó De Gruyter Mouton
    • Megjelenés dátuma 2024. november 4.

    • ISBN 9783111620848
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem428 oldal
    • Méret 230x155 mm
    • Súly 786 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 53 Tables, black & white; 17 Illustrations, color; 40 Illustrations, black & white
    • 659

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    In the field of second language (L2) acquisition, the number of studies focusing on L2 pronunciation instruction and perceptual/production training has increased as new classroom methodologies have been proposed and new goals for L2 pronunciation have been set. This book brings together different approaches to L2 pronunciation research in the classroom or in the language laboratory.

    13 chapters, written by well-known researchers focusing on a variety of first and target languages, are divided into four parts:

    • Pronunciation development and intelligibility: implications for teaching and training studies;
    • L2 pronunciation teaching;
    • L2 pronunciation training: implications for the classroom; and
    • Pronunciation in the laboratory: High Variability Phonetic Training.

    Intended for researchers in the fields of second language acquisition, phonetics, phonology, psycholinguistics, speech therapies, speech technology, as well as second language teaching, this book not only summarizes the current research questions on L2 pronunciation teaching and training, but also predicts future scenarios for both researchers and practitioners in the field.

    Több