ISBN13: | 9781137530974 |
ISBN10: | 1137530979 |
Kötéstípus: | Keménykötés |
Terjedelem: | 192 oldal |
Méret: | 216x140 mm |
Súly: | 3648 g |
Nyelv: | angol |
Illusztrációk: | XII, 192 p. Tables, unspecified |
0 |
A természettudományok általános kérdései, tudománytörténet, tudományfilozófia
Nyelvtudomány általában, szótárak
Nyelvhasználat, nyelvhelyesség
Anglisztika, amerikanisztika
További nyelvek
Idegen nyelvi beszédértés, kiejtés
Nyelvoktatás
Angol nyelv és irodalom
Természettudományok
Pedagógia általában
A természettudományok általános kérdései, tudománytörténet, tudományfilozófia (karitatív célú kampány)
Nyelvtudomány általában, szótárak (karitatív célú kampány)
Nyelvhasználat, nyelvhelyesség (karitatív célú kampány)
Anglisztika, amerikanisztika (karitatív célú kampány)
További nyelvek (karitatív célú kampány)
Idegen nyelvi beszédértés, kiejtés (karitatív célú kampány)
Nyelvoktatás (karitatív célú kampány)
Angol nyelv és irodalom (karitatív célú kampány)
Természettudományok (karitatív célú kampány)
Pedagógia általában (karitatív célú kampány)
Second Language Writing in Elementary Classrooms
EUR 85.59
Kattintson ide a feliratkozáshoz
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Second Language Writing in Elementary Classrooms focuses on L2 writing in elementary classrooms. It features chapters that highlight research in elementary classrooms focused on the writing development of multilingual children, and research in teacher education to prepare elementary teachers to teach L2 writing and address L2 writers' needs. Part I presents instructional issues for L2 writers at the elementary level. Part II focuses on content-area writing. Part III focuses on L2 writing teacher education at the elementary level.
Second Language Writing in Elementary Classrooms focuses on L2 writing in elementary classrooms. It features chapters that highlight research in elementary classrooms focused on the writing development of multilingual children, and research in teacher education to prepare elementary teachers to teach L2 writing and address L2 writers' needs.
PART I: INSTRUCTIONAL ISSUES
2. E-Journaling in Response to Digital Texts; Sally Brown
3. The Benefits of Co-Teaching in the ESL Elementary Classroom; Carrie Neely
4. Instructional Interactions Around Writing: A Study of Elementary Bilingual Students Writing in a Second Language; Joanna W. Wong
PART II: CONTENT-AREA WRITING
5. Teaching Writing through Genres and Language; Tracy Hodgson-Drysdale
6. Bilingual Fourth Graders Develop a Central Character for Their Narratives; Maria Estela Brisk, Deborah Nelson and Cheryl O'Connor
7. Disciplinary Language Development in Writing: Science Reports and Common Core State Standards; Dong-shin Shin
8. Supporting L2 Elementary Science Writing with SFL in an Age of School Reform; Kathryn Accurso, Meg Gebhard, Cecily Selden
PART III: TEACHER EDUCATION
9. Bridging the In and Out-of-School Writing Practices of ELLs Through Postmethod Pedagogy: OneElementary Teacher's Journey; Sarah Henderson Lee
10. Pre-service Teacher Preparation for L2 Writing: Perspectives of In-Service Elementary ESL Teachers; Ditlev Larsen