• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Social Media in Healthcare Information

    Social Media in Healthcare Information by Younger, Paula;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 60.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        30 366 Ft (28 920 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 3 037 Ft off)
      • Discounted price 27 329 Ft (26 028 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Facet Publishing
    • Megjelenés dátuma 2025. május 1.

    • ISBN 9781783306787
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem192 oldal
    • Méret 234x156x3 mm
    • Nyelv angol
    • 700

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Social Media in Healthcare Information provides an overview of current and recent developments in social media, concentrating on the most influential and well-established platforms. In addition to drawing together some of the most recently published scholarship in this area, this title also includes practical tips and considerations of how the platforms can be used to support knowledge and library service provision in healthcare settings.

    Több

    Hosszú leírás:

    Social media has now been an integral part of life for over 20 years, revolutionising so many aspects of our lives that it is now difficult to imagine a world without it. As smartphone technology has matured and users have grown more sophisticated in their use of various social media platforms, concerns about privacy, ethics, censorship, and misinformation have grown and become more complex.

    Social Media in Healthcare Information provides an overview of current and recent developments in social media, concentrating on the most influential and well-established platforms. In addition to drawing together some of the most recently published scholarship in this area, this necessary book includes practical tips and considerations of how the platforms can be used to support knowledge and library service provision in healthcare settings as well as

    • the use of social media in healthcare research and medical education
    • COVID-19 and misinformation
    • digital inequalities and technological barriers
    • confidentiality, privacy and security
    • social media campaigns, data analysis and trends
    • AI, big data and the future-proofing the profession

    Aimed at new and existing users of social media in their services and LIS students, this essential guide will provide readers with in-depth social media knowledge and authoritative guidance on how it applies to library services in a healthcare environment.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Introduction

    Chapter One: The Internet: The Story So Far

    Chapter Two: What is Social Media?

    Chapter Three: Social Media in Healthcare Settings

    Chapter Four: Social Media in Healthcare Research

    Chapter Five: The Use of Social Media in Medical Education

    Chapter Six: COVID-19 and Misinformation on Social Media

    Chapter Seven: Barriers to the Use of Social Media in Healthcare Settings

    Chapter Eight: Ethics of social media in healthcare information

    Chapter Nine: The Future of Social Media in Healthcare Information

    Conclusion

    Több