
Somewhere Between Art History and Phenomenology
At the Still Point of the Painted World
Sorozatcím: Refractions;
-
8% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 90.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 8% (cc. 3 644 Ft off)
- Discounted price 41 905 Ft (39 910 Ft + 5% áfa)
45 549 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Edinburgh University Press
- Megjelenés dátuma 2025. május 31.
- Kötetek száma Print PDF
- ISBN 9781399531856
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem oldal
- Méret 210x210 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk 72 colour illustrations 700
Kategóriák
Rövid leírás:
Brings together art history and philosophy to explore the wonder of early modern European works of art in unusual critical readings
TöbbHosszú leírás:
Michael Ann Holly is fascinated by a silent route rarely chosen in the historical and critical history of art: the poetic possibility of phenomenology.
Selecting early modern paintings by Bellini, Patinir, Dürer, Rembrandt, Aertsen, Breughel, and Sassetta, she imagines what a range of classical phenomenologists in the twentieth century might quietly contribute to the understanding of these canonical works of art. This special brand of philosophy dares to think about what is whispered, hidden, concealed or veiled by a prosaic exchange with objects and images. The shift today from epistemology to ontology has resulted in a renewed attention to the animacy of objects.
Through this (re)reading, and often offering a very personal account, she asks ? how might we construe art history differently by intimating the magic of painting, the silence and wonder beneath words?
Michael Ann Holly is Starr Director Emerita of the Research and Academic Program at the Clark Art Institute.
Tartalomjegyzék:
Acknowledgements
Prologue: Meandering Reflections
Chapter 1. Look at Pictures
Chapter 2. Phenomenology: Painting, Poetry, Prose
Chapter 3. At the Still Point of the Painted World
Chapter 4. Back of the Painted Beyond
Chapter 5. Why does that Wolf have Red on his Lips?
Epilogue: Solitude, Silence, Solace
Selected Bibliography