A termék adatai:
ISBN13: | 9781108738538 |
ISBN10: | 1108738532 |
Kötéstípus: | Puhakötés |
Terjedelem: | 118 oldal |
Méret: | 178x127x6 mm |
Súly: | 119 g |
Nyelv: | angol |
661 |
Témakör:
Space, Place, and Bestsellers
Moving Books
Sorozatcím:
Elements in Publishing and Book Culture;
Kiadó: Cambridge University Press
Megjelenés dátuma: 2024. június 13.
Normál ár:
Kiadói listaár:
GBP 12.49
GBP 12.49
Az Ön ára:
5 109 (4 866 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 20% (kb. 1 277 Ft)
A kedvezmény érvényes eddig: 2024. december 31.
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Beszerezhetőség:
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Nem tudnak pontosabbat?
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Rövid leírás:
Bestsellers are found everywhere and always on the move. Their fundamentally spatiality is addressed by this mixed-method Element.
Hosszú leírás:
From airport bookstores to deckchairs, as audiobooks downloaded by commuters, and on Kindles and other portable devices, twenty-first century bestsellers move in old and new ways. This Element examines the locations and mobilities of the contemporary bestseller as a multi-format commercial object. It employs paratextual, textual, and site-based analysis of the spatiality of bestsellers and considers the centrality of geography to the commercial promise of these books. Space, Place, and Bestsellers provides analysis of the spatial logic of bestseller lists, evidence-rich accounts of the physical and digital retail sites through which bestsellers flow, and new interpretations of how affixing the label 'bestseller' individual authors and titles generates industrial, social, and textual effects. Through its multi-layered analysis, this Element offers a new model for studying the spatiality of popular fiction.
Tartalomjegyzék:
1. Introduction; 2. The Bestseller in the Local Bookshop; 3. The Reach of the Bestseller; 4. The Spatiality of the Bestseller; 5. Interviews.