Space, Place, and Bestsellers - Fletcher, Lisa; Leane, Elizabeth; - Prospero Internetes Könyváruház

 
A termék adatai:

ISBN13:9781108738538
ISBN10:1108738532
Kötéstípus:Puhakötés
Terjedelem:118 oldal
Méret:178x127x6 mm
Súly:119 g
Nyelv:angol
661
Témakör:

Space, Place, and Bestsellers

Moving Books
 
Kiadó: Cambridge University Press
Megjelenés dátuma:
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
GBP 12.49
Becsült forint ár:
6 386 Ft (6 082 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

5 109 (4 866 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 20% (kb. 1 277 Ft)
A kedvezmény érvényes eddig: 2024. december 31.
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Nem tudnak pontosabbat?
 
  példányt

 
Rövid leírás:

Bestsellers are found everywhere and always on the move. Their fundamentally spatiality is addressed by this mixed-method Element.

Hosszú leírás:
From airport bookstores to deckchairs, as audiobooks downloaded by commuters, and on Kindles and other portable devices, twenty-first century bestsellers move in old and new ways. This Element examines the locations and mobilities of the contemporary bestseller as a multi-format commercial object. It employs paratextual, textual, and site-based analysis of the spatiality of bestsellers and considers the centrality of geography to the commercial promise of these books. Space, Place, and Bestsellers provides analysis of the spatial logic of bestseller lists, evidence-rich accounts of the physical and digital retail sites through which bestsellers flow, and new interpretations of how affixing the label 'bestseller' individual authors and titles generates industrial, social, and textual effects. Through its multi-layered analysis, this Element offers a new model for studying the spatiality of popular fiction.
Tartalomjegyzék:
1. Introduction; 2. The Bestseller in the Local Bookshop; 3. The Reach of the Bestseller; 4. The Spatiality of the Bestseller; 5. Interviews.