A termék adatai:
ISBN13: | 9780230217041 |
ISBN10: | 0230217044 |
Kötéstípus: | Puhakötés |
Terjedelem: | 289 oldal |
Méret: | 216x140 mm |
Súly: | 399 g |
Nyelv: | angol |
Illusztrációk: | XX, 289 p. Tables, black & white |
0 |
Témakör:
Történeti nyelvészet
Hangtan
Alaktan, mondattan
Szociolingvisztika
Idegen nyelvi beszédértés, kiejtés
Idegen nyelvi beszédértés, kiejtés
Nyelvoktatás
Angol nyelv és irodalom
Nevelési módszerek és gyógypedagógia
További könyvek a pedagógia területén
Történeti nyelvészet (karitatív célú kampány)
Hangtan (karitatív célú kampány)
Alaktan, mondattan (karitatív célú kampány)
Szociolingvisztika (karitatív célú kampány)
Idegen nyelvi beszédértés, kiejtés (karitatív célú kampány)
Idegen nyelvi beszédértés, kiejtés (karitatív célú kampány)
Nyelvoktatás (karitatív célú kampány)
Angol nyelv és irodalom (karitatív célú kampány)
Nevelési módszerek és gyógypedagógia (karitatív célú kampány)
További könyvek a pedagógia területén (karitatív célú kampány)
Spoken English, TESOL and Applied Linguistics
Challenges for Theory and Practice
Kiadás sorszáma: 2006
Kiadó: Palgrave Macmillan
Megjelenés dátuma: 2005. december 15.
Kötetek száma: 1 pieces, Book
Normál ár:
Kiadói listaár:
EUR 106.99
EUR 106.99
Az Ön ára:
37 206 (35 434 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 20% (kb. 9 302 Ft)
A kedvezmény érvényes eddig: 2024. december 31.
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Beszerezhetőség:
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Nem tudnak pontosabbat?
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Rövid leírás:
Leading researchers in the field of spoken discourse and language teaching offer an empirically informed, issues-based discussion of the present state of research into spoken language. They address some of the complex and rewarding opportunities offered by these emerging insights for language education and, specifically, for TESOL. They ask whether new data and evidence that spoken discourse is a distinctive genre will challenge existing language theories and teaching. What could be the practical outcomes for curriculum, teaching approaches, materials and assessment? A stimulating resource for researchers and for professional and student language teachers.
Hosszú leírás:
Leading researchers in the field of spoken discourse and language teaching offer an empirically informed, issues-based discussion of the present state of research into spoken language. They address some of the complex and rewarding opportunities offered by these emerging insights for language education and, specifically, for TESOL. They ask whether new data and evidence that spoken discourse is a distinctive genre will challenge existing language theories and teaching. What could be the practical outcomes for curriculum, teaching approaches, materials and assessment? A stimulating resource for researchers and for professional and student language teachers.
'...the book provides a set of accessible, issues-driven discussions of the "state of the art" in spoken language research and practice. It thus has something to offer researchers and practitioners working in a wide range of professional contexts.' - The Linguist
Tartalomjegyzék:
List of Tables and Figures Acknowledgements Notes on the Contributors Introduction; R.Hughes PART 1: ATTITUDES AND IDEOLOGIES Uncovering the Sociopolitical Situatedness of Accents in the World Englishes Paradigm; J.C.M.Luk & A.M.Y.Lin What the Other Half Gives: The Interlocutor's Role in Non-native Speaker Performance; S.Lindemann PART 2: PROSODY; NEW MODELS FOR MEANING Reading Aloud; W.Chafe Intonational Meaning Starting from Talk; A.Wennerstrom A Review of Recent Research on Speech Rhythm: Some Insights for Language Acquisition, Language Disorders and Language Teaching; E.L.Low Factors Affecting Turn-Taking Behaviour: Genre Meets Prosody; R.Hughes & B.S.Reed PART 3: SPOKEN DISCOURSE AND LANGUAGE PEDAGOGY Spoken Discourse, Academic and Global English: A Corpus Perspective; A.Mauranen Spoken Grammar; Vague Language and EAP; J.Cutting Reflecting on Reflections: The Spoken Word as a Professional Development Tool in Language Teacher Education; F.Farr Analyzing Classroom Discourse; A Variable Approach; S.Walsh PART 4: ASSESSING SPEAKING Pronunciation and the Assessment of Spoken Language; J.M.Levis Local and Dialogic Language Ability and its Implications for Language Teaching and Testing; M.J.Gerson Index