• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Sport and the Media: Managing the Nexus

    Sport and the Media by Nicholson, Matthew; Kerr, Anthony; Sherwood, Merryn;

    Managing the Nexus

    Sorozatcím: Sport Management Series;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 190.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        96 159 Ft (91 580 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 9 616 Ft off)
      • Discounted price 86 543 Ft (82 422 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 2, New edition
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2015. június 29.

    • ISBN 9780415839815
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem316 oldal
    • Méret 246x174 mm
    • Súly 740 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 14 Line drawings, black & white; 13 Tables, black & white
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Any successful manager in sport must have a clear understanding of how the media works and the skills to manage the communication process. Now in a fully revised second edition, Sport and the Media is the only textbook to combine in-depth analysis of the sport media industry with a clear guide to practical sport media management skills. This updated edition includes a wider range of examples and cases, as well as four completely new chapters covering social media, managing the media, the sports journalist and the role of the sport media manager. A new companion website provides additional teaching and learning materials, including PowerPoint slides, teaching cases and assessment questions.

    Több

    Hosszú leírás:

    Successful media relations and a sound communication strategy are essential for all sport organizations. Any successful manager working in sport must have a clear understanding of how the media works, as well as the practical skills to manage the communication process. Now in a fully revised and updated second edition, Sport and the Media: Managing the Nexus is still the only textbook to combine in-depth analysis of the rapidly developing sport media industry with a clear and straightforward guide to practical sport media management skills.


    The book explains the commercial relationships that exist between key media and sport organisations and how to apply a range of tools and strategies to promote the achievements of sport organisations. This updated edition includes a wider range of international examples and cases, as well as four completely new chapters covering new and social media, managing the media at major sports events, the work of the sports journalist, and the role of the sport media manager. The book's online resources have also been updated, with new lecture slides and teaching notes providing a complete package for instructors.


    Sport and the Media is an essential textbook for any degree level course on sport and the media, sport media management or sport communication, and invaluable reading for any sport media or sport management practitioner looking to improve their professional skills.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Preface  Section 1: Sport Media Foundations  1. Sport and the Media: A Defining Relationship  2. The Evolution of the Nexus: Understanding the Game  Section 2: Sport Media Landscapes  3. The Sport and Media Industries: Meeting the Global Players  4. Broadcast Rights and Revenue: Putting up Big Numbers  5. Sport Media Regulation: Making the Rules  Section 3: Sport Media Professionals  6. Sport Journalists: Friend or Foe?  7. Sport Media Relations Practitioners: Inside the Team  Section 4: Sport Media Strategies  8. Sport Media Planning and Promotion: The Foundations of Coverage  9. Sport Media Communications: Feeding the Media  10. Sport Media Interactions: Working with the Media  11. Sport and Social Media: Keeping up with the Tweets, Posts and Links  12. Major Sport Event Media Management: Controlling the Chaos  13. Managing Crises, Scandals and Reputations: Not All Publicity is Good

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Sport and the Media: Managing the Nexus

    Sport and the Media: Managing the Nexus

    Nicholson, Matthew; Kerr, Anthony; Sherwood, Merryn;

    96 159 Ft

    next