• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Sport Management in the Ibero-American World: Product and Service Innovations

    Sport Management in the Ibero-American World by Cepeda Carrión, Gabriel; García-Fernández, Jerónimo; Zhang, James J.;

    Product and Service Innovations

    Sorozatcím: World Association for Sport Management Series;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 39.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        20 238 Ft (19 275 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 024 Ft off)
      • Discounted price 18 215 Ft (17 348 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2024. november 28.

    • ISBN 9781032482408
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem316 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Súly 453 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 33 Illustrations, black & white; 33 Line drawings, black & white; 57 Tables, black & white
    • 675

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This book explores innovation in technology, products and services in sport management in the Ibero-American region, one of the most rapidly developing regions in world sport. This timely volume captures a sense of the potential impact and opportunities presented in the region for international sport businesses and sporting organisations.

    Több

    Hosszú leírás:

    This book explores innovation in technology, products, and services in sport management in the Ibero-American region, one of the most rapidly developing regions in world sport. This timely volume captures a sense of the potential impact and opportunities presented in the region for international sport businesses and sporting organisations. 


    The book presents cutting-edge research into topics as diverse as digitization in the Chilean sport industry; responses to COVID-19 by sports clubs in the region; consumer behavior in the Portuguese fitness industry; multiplatform content distribution in Brazilian basketball, and the strategy behind the growth and development of the Valencia marathon in Spain. It is full of insight, data, and examples of best practice in innovation. 


    This is fascinating reading for any student, researcher, or practitioner working in sport management, sport business, sport governance, international business and management, or Ibero-American studies.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Ibero-American Sport Management: Challenges and Opportunities,  Part I: Innovations in Technologies,  2. Digitization in the Emerging Chilean Sport Industry: The Case of BoxMagic Inc.,  3. Managing Employee?s Health While They Are Teleworking? A Corporate Well-Being Model in Times of COVID-19,  4. Innovation and Sport Policy in Brazilian Sports: The Sport Intelligence Research Institute,  5. Crisis Management during COVID-19: Sport Clubs? Initiatives and Innovations,  Part II: Innovations in the Fitness Industry,  6. Innovation in Training Service for the Sport Management Sector in Ecuador,  7. Healthy Universities: Managing Physical Activity and Sport Programs,  8. Satisfaction with Services of a Public Sport Organization in Mexico,  9. Impact of Products and Services Innovations on Consumer Behavior: Portugal Fitness Industry,  10. Educational Quality in Physical Education during Covid-19 Pandemic,  11. Innovation in Sport Centres: Accessibility and Adapted Sports Programmes,  Part III: Innovations in Sports Events,  12. Innovative Management Model and Multiplatform Distribution Content: The Liga Nacional de Basquete and Novo Basquete Brazil,  13. Innovative Promotions to Attract Non-Resident Spectators: A Case Study in Portugal,  14. Success Factors in Sporting Events through IPA Approach: The Case of an International Horse Show Jumping,  15. Key Strategic and Innovative Decisions That Explain the Success of the Valencia Marathon,  16. Ecuador as a Destination for International Events: A Case Study of Oceanman in Manta,  17. Sport Events as a Catalyst for Economic, Socio-Cultural, Tourism, and Environmental Sustainability in Portugal,  18. Beach Volleyball Management in Brazil: Reflections on the Modality?s Autonomy

    Több