
Student Learning in Higher Education
A Halsted Press Book
Sorozatcím: Routledge Library Editions: Higher Education; 34;
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 100.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 5 061 Ft off)
- Discounted price 45 549 Ft (43 380 Ft + 5% áfa)
50 610 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma és címe Volume 34
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2018. október 22.
- ISBN 9781138334038
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem194 oldal
- Méret 216x138 mm
- Súly 453 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Originally published in 1981 Student Learning in Higher Education fills an important gap by bringing discussing the curricular implications for staff who wish to assist their students to see meaning their studies.
TöbbHosszú leírás:
Originally published in 1981 Student Learning in Higher Education fills an important gap by bringing together in a concise and readable form, research from Britain, the USA and elsewhere, and by discussing the curricular implications for staff who wish to assist their students to see meaning in their studies. It focuses on issues of general relevance, explores major research questions and outlines different methodologies and approaches. It discusses what is meant by ?meaningful? learning and describes typical learning tasks encountered by arts and science students. It looks at how students decide what to study on a course and how assessment demands shape both their perceptions of what should be learned, and their study behaviour. As well as considering the ways in which students change and develop over their years in college, the book also discusses the relative importance of teaching and informal influences, such as the student peer group. This book attempts to provide a ?state of the art? review of the literature in a field of central concern for all who prepare students for, or work within, higher education.
TöbbTartalomjegyzék:
Acknowledgments Introduction 1. Approaches to the Study of Student Learning 2. The Nature and Process of Student Learning 3. The Context of Teaching and Learning 4. The Moral and Intellectual Development of the Student 5. Learning From Other Students 6. Approaches to Learning 7. Learning and Understanding Complex Ideas 8. Learning and Cognitive Style 9. Models of Student Learning 10. Implications for Improving Learning, Teaching and Assessment Suggested Further Reading Bibliography Index
Több