• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Student Learning in Higher Education: A Halsted Press Book

    Student Learning in Higher Education by Wilson, John;

    A Halsted Press Book

    Sorozatcím: Routledge Library Editions: Higher Education;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 32.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        16 696 Ft (15 901 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 670 Ft off)
      • Discounted price 15 026 Ft (14 311 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2020. április 29.

    • ISBN 9781138334113
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem194 oldal
    • Méret 216x138 mm
    • Súly 249 g
    • Nyelv angol
    • 116

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Originally published in 1981 Student Learning in Higher Education fills an important gap by bringing discussing the curricular implications for staff who wish to assist their students to see meaning their studies.

    Több

    Hosszú leírás:

    Originally published in 1981 Student Learning in Higher Education fills an important gap by bringing together in a concise and readable form, research from Britain, the USA and elsewhere, and by discussing the curricular implications for staff who wish to assist their students to see meaning in their studies. It focuses on issues of general relevance, explores major research questions and outlines different methodologies and approaches. It discusses what is meant by ?meaningful? learning and describes typical learning tasks encountered by arts and science students. It looks at how students decide what to study on a course and how assessment demands shape both their perceptions of what should be learned, and their study behaviour. As well as considering the ways in which students change and develop over their years in college, the book also discusses the relative importance of teaching and informal influences, such as the student peer group. This book attempts to provide a ?state of the art? review of the literature in a field of central concern for all who prepare students for, or work within, higher education.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Acknowledgments  Introduction  1. Approaches to the Study of Student Learning  2. The Nature and Process of Student Learning  3. The Context of Teaching and Learning  4. The Moral and Intellectual Development of the Student  5. Learning From Other Students  6. Approaches to Learning  7. Learning and Understanding Complex Ideas  8. Learning and Cognitive Style  9. Models of Student Learning  10. Implications for Improving Learning, Teaching and Assessment  Suggested Further Reading  Bibliography  Index

    Több