
Study of Emotional Intelligence of Primary School Teachers
Emotional intelligence towards Primary Schools Teachers
-
5% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 54.90
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 5% (cc. 1 164 Ft off)
- Discounted price 22 124 Ft (21 070 Ft + 5% áfa)
23 288 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó LAP Lambert Academic Publishing
- Megjelenés dátuma 2019. január 1.
- ISBN 9786200226877
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem124 oldal
- Méret 220x150 mm
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
Emotional Intelligence has been conceived and measured in terms of self-awareness, empathy, self-motivation, emotional stability, managing relation, integrity, value orientation, commitment and altruistic behavior. In the present study, the primary school teachers working in different schools in Vellore District were taken as the sample and the size of the sample is 300. The schools selected on the basis of government, private and aided with arts and science teachers in vellore district. The Emotional Intelligence Scale Constructed and Standardized by Anukool Kyde, Sunjyat Dethe and Upinder Dhar.(2001),Vedant Publications, Lucknow. The result indicated that primary school teachers irrespective of their gender, type of management, group of study, mode of school, location of school, marital status, age and year of experiences have average level of emotional intelligence and further it indicates there is no significant difference found towards gender, type of management, group of study, mode of school, location of school, marital status, age and year of experiences of primary school teachers towards emotional intelligence.
Több