Sustainability in Apparel Manufacturing Process - Saxena, Ankur; Khare, Ajit Kumar; (szerk.) - Prospero Internetes Könyváruház

Sustainability in Apparel Manufacturing Process
 
A termék adatai:

ISBN13:9781032840796
ISBN10:103284079X
Kötéstípus:Keménykötés
Terjedelem:274 oldal
Méret:229x152 mm
Súly:666 g
Nyelv:angol
Illusztrációk: 32 Illustrations, color; 23 Tables, black & white
693
Témakör:

Sustainability in Apparel Manufacturing Process

 
Kiadás sorszáma: 1
Kiadó: CRC Press
Megjelenés dátuma:
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
GBP 100.00
Becsült forint ár:
52 500 Ft (50 000 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

47 250 (45 000 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 10% (kb. 5 250 Ft)
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Nem tudnak pontosabbat?
 
  példányt

 
Rövid leírás:

This book records the existing and emerging sustainability standards in the apparel industry and outlines the supply chain of the manufacturing process. It covers the best practices, industry norms, sustainability evaluation procedures, marketing strategies, and consumer perceptions. 

Hosszú leírás:

With the apparel industry contributing to almost 33 percent of the country?s exports, textile and garment manufacturing plays a vital role in the country? economy.


This book records the existing and emerging sustainability standards in the apparel industry and outlines the supply chain of the manufacturing process. It covers the best practices, industry norms, sustainability evaluation procedures, marketing strategies, and consumer perceptions. It also details the challenges faced by apparel manufacturing factories in adopting sustainable manufacturing techniques and finally presents a theoretical framework for sustainable manufacturing in Indian apparel manufacturing industry.


Print edition not for sale in South Asia (India, Sri Lanka, Nepal, Bangladesh, Pakistan or Bhutan)

Tartalomjegyzék:

Preface


1. Introduction to Sustainability


2. Apparel Manufacturing Supply Chain from Manufacturer to Consumer


3. Sustainability in Raw Material


4. Marketing strategies of Sustainable Clothing in India


5. Consumers? Perception toward Sustainable Apparels


6. Awareness of Green Manufacturing in Apparel Industry


7. Sustainability Framework for Apparel Manufacturing Industry


Index