ISBN13: | 9781032011899 |
ISBN10: | 10320118911 |
Kötéstípus: | Puhakötés |
Terjedelem: | 234 oldal |
Méret: | 229x152 mm |
Súly: | 453 g |
Nyelv: | angol |
Illusztrációk: | 26 Illustrations, black & white; 12 Halftones, black & white; 14 Line drawings, black & white; 99 Tables, black & white |
700 |
Pszichoterápia, klinikai pszichológia
Irodalomtudomány általában, referensz művek
Szociolingvisztika
Pszicholingvisztika
ELT általában
Nyelvoktatás
Elméleti pszichológia
Alkalmazott pszichológia
Pedagógia általában
Felsőoktatás, felnőttképzés
Nevelési módszerek és gyógypedagógia
Pszichoterápia, klinikai pszichológia (karitatív célú kampány)
Irodalomtudomány általában, referensz művek (karitatív célú kampány)
Szociolingvisztika (karitatív célú kampány)
Pszicholingvisztika (karitatív célú kampány)
ELT általában (karitatív célú kampány)
Nyelvoktatás (karitatív célú kampány)
Elméleti pszichológia (karitatív célú kampány)
Alkalmazott pszichológia (karitatív célú kampány)
Pedagógia általában (karitatív célú kampány)
Felsőoktatás, felnőttképzés (karitatív célú kampány)
Nevelési módszerek és gyógypedagógia (karitatív célú kampány)
Positive Language Education
GBP 39.99
Kattintson ide a feliratkozáshoz
This innovative book integrates theory and practice in the teaching of contemporary life skills alongside and as part of language teaching that looks at the ?whole student.?
This innovative book integrates theory and practice in the teaching of contemporary life skills alongside and as part of language teaching that looks at the 'whole student'.
Introducing their Positive Language Education framework, the authors expertly outline the theoretical background for integrating linguistic objectives with a wide range of holistic 21st century competencies including emotional regulation, well-being, ecoliteracy, and global citizenship. They then offer a unique, practical array of concrete suggestions and hands-on, research-based activities to help language educators develop their repertoire as Positive Language Educators, including how to conduct their own research on this subject. This reader-friendly resource gives pre- and in-service FL/L2 teachers the tools and confidence to understand and implement these principles in the classroom and beyond.
Advanced students and researchers of applied linguistics, education, and psychology, as well as curriculum developers, teacher trainers, and aspiring teachers around the world ? and their students ? will benefit from this unique book.
Series Editors' Preface
Acknowledgements
Part I: From Research to Implications
Part II: From Implications to Application
Part III: From Application to Implementation
Part IV: From Implementation to Research
Index