
Teaching Information Literacy for Inquiry-Based Learning
Sorozatcím: Chandos Information Professional Series;
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 68.95
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 925 Ft off)
- Discounted price 26 323 Ft (25 070 Ft + 5% áfa)
29 248 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Chandos Publishing
- Megjelenés dátuma 2009. szeptember 22.
- ISBN 9781843344414
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem274 oldal
- Méret 233x155 mm
- Súly 480 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
Teaching Information Literacy for Inquiry-Based Learning is highly beneficial to those who teach or train people and need to develop systematic ways of using information sources and tools to help them participate in inquiry based learning. Whether at school, college, university or work people need to use the wealth of information around them effectively. They need to find things out, assemble, process, evaluate, manage as well as communicate information. Increasingly a fundamental part of being information literate and an independent learner is being e-literate. This book helps the trainer understand the learner and use appropriate methods to help them explore and engage with being information and e-literate. It also helps the learner to be conscious of what it means to be information and e-literate and to use information effectively.
TöbbTartalomjegyzék:
Part 1 Four faces of learning and their implications for teaching information literacy: Introduction; Learning and information literacy; The learner as a physical being - a sensory approach; The learner as a thinker - a cognitive approach; The learner as a sense maker - a constructivist approach; The learner as a social being - a social constructivist approach. Part 2 Teaching interventions: Introduction; Learning intervention 1 Understanding learners' information needs and identifying the knowledge base that the learner wants to develop; Learning intervention 2 Understanding the information landscape; Learning intervention 3 Using information retrieval tools and techniques to locate information; Learning intervention 4 Interaction with and use of information; Learning intervention 5 Enhancing information literacy in the workplace - a holistic approach. Part 3 Conclusion: Concluding comments.
Több