ISBN13: | 9781032265759 |
ISBN10: | 1032265752 |
Kötéstípus: | Puhakötés |
Terjedelem: | 118 oldal |
Méret: | 229x152 mm |
Súly: | 140 g |
Nyelv: | angol |
Illusztrációk: | 33 Illustrations, black & white; 29 Halftones, black & white; 4 Line drawings, black & white |
717 |
Pszicholingvisztika
További nyelvek
Angol nyelv és irodalom
További angol tankönyvek
Pedagógia általában
Alsófokú oktatás
Középfokú oktatás
Felsőoktatás, felnőttképzés
Nevelési módszerek és gyógypedagógia
További könyvek a pedagógia területén
Pszicholingvisztika (karitatív célú kampány)
További nyelvek (karitatív célú kampány)
Angol nyelv és irodalom (karitatív célú kampány)
További angol tankönyvek (karitatív célú kampány)
Pedagógia általában (karitatív célú kampány)
Alsófokú oktatás (karitatív célú kampány)
Középfokú oktatás (karitatív célú kampány)
Felsőoktatás, felnőttképzés (karitatív célú kampány)
Nevelési módszerek és gyógypedagógia (karitatív célú kampány)
További könyvek a pedagógia területén (karitatív célú kampány)
Teaching World Languages with the Five Senses
GBP 26.99
Kattintson ide a feliratkozáshoz
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
With this fun, practical guide, you will have everything you need to re-envision and reinvigorate your world language classroom. Author Elizabeth Porter draws on a brain-based approach to show how language learning is a sensory experience.
With this fun, practical guide, you will have everything you need to re-envision and reinvigorate your world language classroom. Author Elizabeth Porter draws on a brain-based approach to show how language learning is a sensory experience. Students can effectively learn languages and improve retention through activities and lessons that incorporate the five senses ? sight, hearing, taste, touch, and smell. Chapters include real-world, research-backed examples and classroom strategies and activities ready for use. An essential resource for world language teachers, this book introduces language learning philosophy and an out-of-the-box, effective approach that uses neuroscience combined with best practices to promote a highly engaging language learning environment.
Meet the Author
Wolof Materials Disclaimer
Chapter 1- Introduction
Chapter 2- Language Learning in The Brain
Chapter 3 ? What is Language with the Five Senses?
Chapter 4- Culturally Responsive 21st Century World Language Classrooms
Chapter 5- Decolonizing the World Language Curriculum
Chapter 6- Pathways to Fluency
Chapter 7- Pathways to Biliteracy
Chapter 8 - Bringing the World into Your Classroom
Chapter 9- Creativity in the World Language Classroom
Bibliography