ISBN13: | 9781032310183 |
ISBN10: | 1032310189 |
Kötéstípus: | Puhakötés |
Terjedelem: | 164 oldal |
Méret: | 246x174 mm |
Súly: | 300 g |
Nyelv: | angol |
Illusztrációk: | 42 Illustrations, black & white; 42 Halftones, black & white |
673 |
Szociológia általában, módszertan, kézikönyvek
A művészetről általában
Színházművészet
Területi, regionális tanulmányok
Művészettörténet általában
XIX. sz.és XX. sz. első fele
XX. sz. második fele és XXI. sz.
További képzőművészeti ágak
Gender studies
Média és kommunikációtudomány általában
Elméleti pszichológia
Alkalmazott pszichológia
Szociológia általában, módszertan, kézikönyvek (karitatív célú kampány)
A művészetről általában (karitatív célú kampány)
Színházművészet (karitatív célú kampány)
Területi, regionális tanulmányok (karitatív célú kampány)
Művészettörténet általában (karitatív célú kampány)
XIX. sz.és XX. sz. első fele (karitatív célú kampány)
XX. sz. második fele és XXI. sz. (karitatív célú kampány)
További képzőművészeti ágak (karitatív célú kampány)
Gender studies (karitatív célú kampány)
Média és kommunikációtudomány általában (karitatív célú kampány)
Elméleti pszichológia (karitatív célú kampány)
Alkalmazott pszichológia (karitatív célú kampány)
Technologies of the Self-Portrait
GBP 39.99
Kattintson ide a feliratkozáshoz
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
This book demonstrates how artists have radically revisited the genre of the self-portrait by using a range of technologies and media that mark different phases in what can be described as a history of self- or selves-production.
This book demonstrates how artists have radically revisited the genre of the self-portrait by using a range of technologies and media that mark different phases in what can be described as a history of self- or selves-production.
Gabriella Giannachi shows how artists constructed their presence, subjectivity, and personhood, by using a range of technologies and media including mirrors, photography, sculpture, video, virtual reality and social media, to produce an increasingly fluid, multiple, and social representation of their ?self?.
This interdisciplinary book draws from art history, performance studies, visual culture, new media theory, philosophy, computer science, and neuroscience to offer a radical new reading of the genre.
Introduction
1. The Invention of the Self-Portrait
2. The Photographic Self-Portrait
3. Sculpting the Self
4. Video Self-Portraits
5. The Selfie
Conclusion