• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    The 21st Century in 100 Games

    The 21st Century in 100 Games by Deshbandhu, Aditya;

    Sorozatcím: Games and Contemporary Culture;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 34.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        17 708 Ft (16 865 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 771 Ft off)
      • Discounted price 15 937 Ft (15 179 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    The 21st Century in 100 Games is an interactive public history of the contemporary world. It creates a ludological retelling of the 21st century through 100 games that were announced, launched and played from the turn of the century.

    Több

    Hosszú leírás:

    The 21st Century in 100 Games is an interactive public history of the contemporary world. It creates a ludological retelling of the 21st century through 100 games that were announced, launched, and played from the turn of the century. The book analyzes them and then uses the games as a means of entry to examine both key events in the 21st century and the evolution of the gaming industry. Adopting a tri-pronged perspective ? the reviewer, the academic, and an industry observer ? it studies games as ludo-narratological artefacts and resituates games in a societal context by examining how they affect and are engaged with by players, reviewers, the gaming community, and the larger gaming industry.


    This book will be a must read for readers interested in video games, new media, digital culture (s), culture studies, and history.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Foreword by Usha Raman. Introduction. 1. Attempting a Ludological History: How Do We Remember Games? 2. Towards a Public History: Capturing Experiences and Shared Memories 3. Dedicated for Gaming: Transformation for Play 4. When the Magic Fades: The Search for Redemption 5. New Ways of Monetization: The Service Turn in Games 6. Games as Transmedia: Aggregation and Activation 7. New Heights and Challenges: Video Games in a Pandemic. Conclusion: 21st Century: A Lookback. Annexure. 


     


     

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Nach Gefühl - Ein Radsportleben

    Nach Gefühl - Ein Radsportleben

    Dumoulin, Tom; Boers, Nando;

    11 368 Ft

    The Routledge Companion to Postcolonial African Historiography

    The Routledge Companion to Postcolonial African Historiography

    Simpson, Thula; Harisch, Immanuel R.; (ed.)

    116 403 Ft

    One Piece, Vol. 103

    One Piece, Vol. 103

    Oda, Eiichiro;

    4 549 Ft

    The 21st Century in 100 Games

    The 21st Century in 100 Games

    Deshbandhu, Aditya;

    17 708 Ft

    The Delmore Brothers: Truth Is Stranger Than Publicity

    The Delmore Brothers: Truth Is Stranger Than Publicity

    Delmore, Alton; , Wolfe, Charles K.; (ed.)

    8 092 Ft

    next