
The 21st Century in 100 Games
Sorozatcím: Games and Contemporary Culture;
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 34.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 771 Ft off)
- Discounted price 15 937 Ft (15 179 Ft + 5% áfa)
17 708 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge India
- Megjelenés dátuma 2024. június 20.
- ISBN 9781032218236
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem220 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 410 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 3 Illustrations, black & white; 3 Halftones, black & white 622
Kategóriák
Rövid leírás:
The 21st Century in 100 Games is an interactive public history of the contemporary world. It creates a ludological retelling of the 21st century through 100 games that were announced, launched and played from the turn of the century.
TöbbHosszú leírás:
The 21st Century in 100 Games is an interactive public history of the contemporary world. It creates a ludological retelling of the 21st century through 100 games that were announced, launched, and played from the turn of the century. The book analyzes them and then uses the games as a means of entry to examine both key events in the 21st century and the evolution of the gaming industry. Adopting a tri-pronged perspective ? the reviewer, the academic, and an industry observer ? it studies games as ludo-narratological artefacts and resituates games in a societal context by examining how they affect and are engaged with by players, reviewers, the gaming community, and the larger gaming industry.
This book will be a must read for readers interested in video games, new media, digital culture (s), culture studies, and history.
TöbbTartalomjegyzék:
Foreword by Usha Raman. Introduction. 1. Attempting a Ludological History: How Do We Remember Games? 2. Towards a Public History: Capturing Experiences and Shared Memories 3. Dedicated for Gaming: Transformation for Play 4. When the Magic Fades: The Search for Redemption 5. New Ways of Monetization: The Service Turn in Games 6. Games as Transmedia: Aggregation and Activation 7. New Heights and Challenges: Video Games in a Pandemic. Conclusion: 21st Century: A Lookback. Annexure.
Több