
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 26.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 366 Ft off)
- Discounted price 12 294 Ft (11 708 Ft + 5% áfa)
13 659 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2025. január 30.
- ISBN 9781032425740
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem214 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 394 g
- Nyelv angol 683
Kategóriák
Rövid leírás:
Originally published in 1986, this book?s focal point is a field study which asks whether the social childrearing context of daycare transmits to young children values different from those within America?s dominant value tradition of individualism.
TöbbHosszú leírás:
Originally published in 1986, this book?s focal point is a field study which asks whether the social childrearing context of daycare transmits to young children values different from those within America?s dominant value tradition of individualism. Daycare critics were concerned that this social childrearing within daycare would weaken the family and promote collectivist rather than individualistic values, and thereby threaten the social continuity of America?s values. Through participant observation four daycare teachers? interactions as they emphasize children?s individual learning experiences and children?s social learning experiences are examined. By focusing on the actions and words of daycare teachers and their children in their daily activities over time, this field study provides a conceptual model for an initial understanding of the relationship of daycare to the continuity of America?s values.
TöbbTartalomjegyzék:
New Preface for Reissue. Acknowledgements. 1. Introduction 2. Social and Familial Childrearing: Day Care in Context 3. Social Childrearing within Day Care: Rosehill Day Care Center 4. Individual and Social: Analyzing the Tilt at Rosehill 5. From Situation to Structure: Relating Field Study Findings to America?s Value Tradition of Individualism 6. A Concluding Note. Appendix A: Activity Scans. Appendix B: Theoretical Orientation. Bibliography. Index.
Több