• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    The Business of New Process Diffusion: Management of the Early Float Glass Start-ups

    The Business of New Process Diffusion by Thomas, Brychan Celfyn; Thomas, Alun Merlyn;

    Management of the Early Float Glass Start-ups

    Sorozatcím: Routledge Focus on Business and Management;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 19.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        10 116 Ft (9 635 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 012 Ft off)
      • Discounted price 9 105 Ft (8 672 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    This short text explores entrepreneurship, innovation and process diffusion through the example of the development of float glass. By using the glass industry as an example to draw out the key themes of innovation and diffusion theory, this book uses its specific industrial history to form an illuminating case study.

    Több

    Hosszú leírás:

    The Business of New Process Diffusion explores entrepreneurship, innovation and process diffusion through the example of the development of float glass. The significance of the glass industry as a vehicle for studying innovation activities has been recognised for some time. By using it as an example to draw out the key themes of innovation and diffusion theory, this book uses its specific industrial history to form an illuminating case study.



    Little has been written in terms of the management of the early float glass start-ups, resulting in a gap in the literature. This book seeks to remedy this by recounting developments through the lens of one of the leading glass technologists involved in the process at the time, using historical and archival material, and artefacts from the period. It illustrates the business origins of the process and its invention, progressing to innovation, competition in the market, first successful production, licensing and patents, and the management of the start-ups leading to market leadership: all significant to the study of technology, entrepreneurship and innovation.



    This short-form volume provides a concise but rich resource for researchers and students of the theory and practice of innovation, new process diffusion and start-up management.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Introduction  2. New Process Diffusion  3. Case Study ? Management of the Early Float Glass Start-ups  4. Conclusions

    Több