• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    The Cambridge Handbook of AI and Consumer Law: Comparative Perspectives

    The Cambridge Handbook of AI and Consumer Law by DiMatteo, Larry A.; Poncibó, Cristina; Howells, Geraint;

    Comparative Perspectives

    Sorozatcím: Cambridge Law Handbooks;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 175.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        88 567 Ft (84 350 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 8 857 Ft off)
      • Discounted price 79 711 Ft (75 915 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Cambridge University Press
    • Megjelenés dátuma 2024. október 31.

    • ISBN 9781009483551
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem330 oldal
    • Méret 260x186x24 mm
    • Súly 810 g
    • Nyelv angol
    • 1098

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Analyzes the major paradigm shift in consumer protection with the application of AI-systems to the consumer marketplace.

    Több

    Hosszú leírás:

    This comprehensive handbook delves into the intricate relationship between artificial intelligence, law, and government regulations in society and business. With a particular focus on consumer-centric issues, chapters analyze the benefits and challenges of the expanding influence of AI systems on consumers, while shedding light on the psychological impact and potential harm posed by AI. Readers will navigate the complexities of tort law and its application to harm caused by AI, explore the legal conundrums arising from consumers utilizing digital delegates as agents, and uncover the innovative ways AI can be harnessed to enforce consumer law. This work is essential reading for anyone seeking to understand the implications of AI on the legal landscape, the future of the consumer marketplace, and the role of consumer law.

    'The rise of AI presents one of the biggest challenges which consumer law has had to face. This new work, gathering together the scholarship of leading academics working within law and a number of AI-related disciplines, offers an invaluable and fascinating guide to the complex landscape, one from which readers will benefit greatly.' Martin Hogg, Dean of the School of Law and Established Professor, University of Galway

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Part I. Rise of AI Consumer Markets: 1. AI and consumers Geraint Howells; 2. Artificial intelligence for consumers: advances in recommendation systems Luigi Portinale and Alessandro Abluton; 3. 'Substituted consumer': digital content directive and damages Christiana Markou; 4. AI enhancing consumer well-being Katarzyna de Lazari-Radek and Peter Singer; Part II. Consumer Choice: 5. AI and existing EU consumer law Mateja Durovic; 6. Using AI to influence consumer choice Eric Tjong Tjin Tai; 7. Consumers and digital delegates Christian Twigg-Flesner; Part III. Liability: 8. AI and smart consumer contracts P&&&305;nar &&&199;a&&&287;layan Aksoy; 9. AI, consumers and tort law: from liability to responsibility Michel Cannarsa; 10. Liability for autonomous systems: enhancing access to justice Stefan Wrbka and Mark Fenwick; 11. Protected by design: case of personalised advertising Agnieszka Jab&&&322;onowska, Monika Namys&&&322;owska and Dominik Lubasz; Part IV. Harm: 12. AI, consumers and psychological harm Przemys&&&322;aw Pa&&&322;ka; 13. Algorithmic exploitation of consumers Eliza Mik; 14. Use of AI enforcement technology (EnfTech) Christine Riefa; Part V. Application and Regulation of AI: 15. EU consumer law and the Artificial Intelligence Act Martin Ebers; 16. AI platforms: safeguarding consumer rights in the EU Cristina Poncib-; 17. AI, lawyers, and consumers Marta Infantino and Larry A. DiMatteo; 18. Decision-Making by AI in consumer adjudication Andr&&&233; Janssen and Tom J. Vennmanns; 19. AI and consumers: looking forward Roger Brownsword.

    Több