A termék adatai:
ISBN13: | 9781403985316 |
ISBN10: | 1403985316 |
Kötéstípus: | Keménykötés |
Terjedelem: | 312 oldal |
Méret: | 216x140 mm |
Súly: | 545 g |
Nyelv: | angol |
Illusztrációk: | 53 Illustrations, black & white |
0 |
Témakör:
Anglisztika, amerikanisztika
Nyelvkönyvek
Nyelvkönyvek
Nyelvoktatás
Rajz és vizuális kultúra
Nevelési módszerek és gyógypedagógia
További könyvek a pedagógia területén
Anglisztika, amerikanisztika (karitatív célú kampány)
Nyelvkönyvek (karitatív célú kampány)
Nyelvkönyvek (karitatív célú kampány)
Nyelvoktatás (karitatív célú kampány)
Rajz és vizuális kultúra (karitatív célú kampány)
Nevelési módszerek és gyógypedagógia (karitatív célú kampány)
További könyvek a pedagógia területén (karitatív célú kampány)
The Developing Language Learner
An Introduction to Exploratory Practice
Sorozatcím:
Research and Practice in Applied Linguistics;
Kiadás sorszáma: 2009
Kiadó: Palgrave Macmillan
Megjelenés dátuma: 2008. december 17.
Kötetek száma: 1 pieces, Book
Normál ár:
Kiadói listaár:
EUR 106.99
EUR 106.99
Az Ön ára:
37 206 (35 434 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 20% (kb. 9 302 Ft)
A kedvezmény érvényes eddig: 2024. december 31.
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Beszerezhetőség:
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Nem tudnak pontosabbat?
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Rövid leírás:
This book-length treatment of Exploratory Practice introduces five propositions about learners as practitioners of learning who are capable of developing their expertise through conducting research in and on their own classroom learning lives.
Hosszú leírás:
This book-length treatment of Exploratory Practice introduces five propositions about learners as practitioners of learning who are capable of developing their expertise through conducting research in and on their own classroom learning lives.
Tartalomjegyzék:
General Editors' Preface Acknowledgements General Introduction: Learners and What We Think of Them PART I: THE DEVELOPING VIEW OF THE LEARNER Introduction to Part I Assessment and the Learner Method and the Learner Teacher Training and the Learner Learner Variables and the Learner Second Language Acquisition Studies and the Learner PART II: RESEARCH MODELS: WHAT WE HAVE AND WHAT WE NEED What the Past Has Provided Going Beyond Experiments: Descriptive Classroom Research The Research We Now Need: Principled and Inclusive Practitioner Research PART III: INCLUSIVE PRACTITIONER RESEARCH IN PRACTICE Introduction to Part III Getting Started Conducting Investigations The 'Web of Life' of the Rio de Janeiro Exploratory Practice Group Sharing Developing Understandings Beyond the Classroom PART IV: SOURCES AND RESOURCES FOR INCLUSIVE PRACTITIONER RESEARCH Postscript References Index