The Global Impact of Olympic Media at London 2012 - Billings, Andrew C.; Hardin, Marie; (szerk.) - Prospero Internetes Könyváruház

The Global Impact of Olympic Media at London 2012
 
A termék adatai:

ISBN13:9781032931142
ISBN10:10329311411
Kötéstípus:Puhakötés
Terjedelem:98 oldal
Méret:234x156 mm
Súly:181 g
Nyelv:angol
695
Témakör:

The Global Impact of Olympic Media at London 2012

 
Kiadás sorszáma: 1
Kiadó: Routledge
Megjelenés dátuma:
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
GBP 39.99
Becsült forint ár:
20 448 Ft (19 475 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

16 359 (15 580 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 20% (kb. 4 090 Ft)
A kedvezmény érvényes eddig: 2024. december 31.
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 2-3 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Nem tudnak pontosabbat?
 
  példányt

 
Rövid leírás:

This book examines the role of media in the 2012 London Summer Olympics. Traversing nations and media formats, contributors offer insights into the manner in which the Olympics is conveyed to the masses and the impact arising from the mass consumption of Olympic media in its plethora of dimensions.

It was published as a special section of

Hosszú leírás:

This book explores the biggest sporting event in the world through the lens in which most people witness it: the media. Traversing nations and media formats, contributors offer insights into the manner in which the Olympics is conveyed to the masses and the impact arising from the mass consumption of Olympic media in its plethora of dimensions. The book gleans insight from past Olympic media analyses, but focuses on the role media played within the 2012 London Summer Olympics. Using a variety of methodologies, the book underscores how the Olympic Games are more than just a sporting event but should be understood a vast mosaic of images and events that shape public understandings of nations, society, and the values that undergird such renderings.

This book was published as a special section in Mass Communication & Society.

Tartalomjegyzék:

1. Megasport in a Mega-City to a Mega-Audience: The Impact of 2012 London Olympic Media  2. Olympics Everywhere: Predictors of Multiplatform Media Uses During the 2012 London Olympics  3. Creating a Competitive Identity: Public Diplomacy in the London Olympics and Media Portrayal  4. Celebrity Athletes, Soft Power and National Identity: Hong Kong Newspaper Coverage of the Olympic Champions of Beijing 2008 and London 2012  5. From Pride to Smugness and the Nationalism Between: Olympic Media Consumption Effects on Nationalism Across the Globe