
The Psychology of Art
Sorozatcím: The Psychology of Everything;
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 13.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 708 Ft off)
- Discounted price 6 372 Ft (6 069 Ft + 5% áfa)
7 080 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2020. október 8.
- ISBN 9780367609931
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem150 oldal
- Méret 198x129 mm
- Súly 184 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 28 Illustrations, color; 28 Halftones, color 152
Kategóriák
Rövid leírás:
The Psychology of Art provides an eclectic introduction to the myriad ways in which psychology can help us understand and appreciate creative activities.
TöbbHosszú leírás:
Why do we enjoy art? What inspires us to create artistic works? How can brain science help us understand our taste in art?
The Psychology of Art provides an eclectic introduction to the myriad ways in which psychology can help us understand and appreciate creative activities. Exploring how we perceive everything from colour to motion, the book examines art-making as a form of human behaviour that stretches back throughout history as a constant source of inspiration, conflict and conversation. It also considers how factors such as fakery, reproduction technology and sexism influence our judgements about art.
By asking what psychological science has to do with artistic appreciation, The Psychology of Art introduces the reader to new ways of thinking about how we create and consume art.
Több
Tartalomjegyzék:
Preface
1. Art and psychology
2. The neuroscience of art
3. Why do we engage in art?
4. Depicting space, contour and form in art
5. Depicting colour and motion in art
6. What makes great art?
7. Creativity in art and science
Further reading
Bibliography
Több
The Psychology of Art
7 080 Ft

Panflick: The Boston Car Wars
3 865 Ft

EPD Congress 2016
45 385 Ft

Living the Château Dream
10 878 Ft

100 Cases in Acute Medicine
36 940 Ft