The Science of Shopping - Hardcastle, Kate; - Prospero Internetes Könyváruház

The Science of Shopping: How Psychology and Innovation Create a Winning Retail Strategy
 
A termék adatai:

ISBN13:9781398620476
ISBN10:1398620475
Kötéstípus:Keménykötés
Terjedelem:264 oldal
Méret:234x156 mm
Súly:666 g
Nyelv:angol
700
Témakör:

The Science of Shopping

How Psychology and Innovation Create a Winning Retail Strategy
 
Kiadás sorszáma: 1
Kiadó: Kogan Page
Megjelenés dátuma:
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
GBP 97.00
Becsült forint ár:
49 091 Ft (46 754 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

44 183 (42 079 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 10% (kb. 4 909 Ft)
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
 
  példányt

 
Rövid leírás:

Understand the psychological, technological and strategic elements behind creating engaging shopper experiences that drive retail growth.

Hosszú leírás:
In the ever-evolving landscape of retail, understanding the science behind modern shopping habits - both online and offline - has become crucial for success.


In this book, global consumer expert and multi-award-winning business consultant Kate Hardcastle delivers a blueprint for the future of retail, exploring the psychological, technological and strategic elements that shape today's retail environment and providing unparalleled insights from some of the world's leading brands such as Erewhon, Selfridges, Aldi and Primark.

Exploring every aspect of the consumer decision-making journey, The Science of Shopping includes content on how emotions, perceptions and social factors can drive consumer behaviour as well how to use AI to personalize the shopping experience and the different tricks and tips retailers can use to engage and entice customers. Learn how to find the perfect price point, how to create cohesive shopping environments across all platforms and how you can create immersive experiences that resonate with customers with this practical and insightful guide.