The Technology Adoption and Gratification (TAG) Model and Its Application - Islam, A.Y.M. Atiquil; - Prospero Internetes Könyváruház

The Technology Adoption and Gratification (TAG) Model and Its Application

 
Kiadás sorszáma: 1
Kiadó: Routledge
Megjelenés dátuma:
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
GBP 135.00
Becsült forint ár:
70 875 Ft (67 500 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

56 700 (54 000 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 20% (kb. 14 175 Ft)
A kedvezmény érvényes eddig: 2024. december 31.
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Nem tudnak pontosabbat?
 
  példányt

 
Rövid leírás:

The book introduces Technology Adoption and Gratification (TAG) Model and its application in higher education, technical and vocational education, postsecondary education and cross-culture. 

Hosszú leírás:

The book introduces Technology Adoption and Gratification (TAG) Model and its application in higher education, technical and vocational education, postsecondary education and cross-culture.


The author demonstrates the fundamentals of technology adoption and gratification?what it comprises and how to expand it. The book describes how the viability of the TAG model was tested using Structural Equation Modeling for teaching, learning and research purposes, which could assist academicians and practitioners in performing technological measurements in all arenas of education.


The book will attract researchers, students and practitioners who have backgrounds in educational technology, educational psychology, library & information science, technical and vocational education or STEM education.

Tartalomjegyzék:

1 The TAG Model in Higher Education  2 The TAG Model in Technical and Vocational Education  3 The Cross-Cultural Invariant of the TAG Model  4 Cross-Validation of the TAG Model in Postsecondary Education