ISBN13: | 9781032908762 |
ISBN10: | 1032908769 |
Kötéstípus: | Keménykötés |
Terjedelem: | 186 oldal |
Méret: | 234x156 mm |
Súly: | 503 g |
Nyelv: | angol |
Illusztrációk: | 50 Illustrations, black & white; 50 Line drawings, black & white; 53 Tables, black & white |
696 |
Referensz kiadványok, szótárak
Könyvtár és információtudomány általában
További könyvek a nyelvészet területén
Pedagógia általában
További könyvek a pedagógia területén
Referensz kiadványok, szótárak (karitatív célú kampány)
Könyvtár és információtudomány általában (karitatív célú kampány)
További könyvek a nyelvészet területén (karitatív célú kampány)
Pedagógia általában (karitatív célú kampány)
További könyvek a pedagógia területén (karitatív célú kampány)
The Technology Adoption and Gratification (TAG) Model and Its Application
GBP 135.00
Kattintson ide a feliratkozáshoz
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
The book introduces Technology Adoption and Gratification (TAG) Model and its application in higher education, technical and vocational education, postsecondary education and cross-culture.
The book introduces Technology Adoption and Gratification (TAG) Model and its application in higher education, technical and vocational education, postsecondary education and cross-culture.
The author demonstrates the fundamentals of technology adoption and gratification?what it comprises and how to expand it. The book describes how the viability of the TAG model was tested using Structural Equation Modeling for teaching, learning and research purposes, which could assist academicians and practitioners in performing technological measurements in all arenas of education.
The book will attract researchers, students and practitioners who have backgrounds in educational technology, educational psychology, library & information science, technical and vocational education or STEM education.
1 The TAG Model in Higher Education 2 The TAG Model in Technical and Vocational Education 3 The Cross-Cultural Invariant of the TAG Model 4 Cross-Validation of the TAG Model in Postsecondary Education