A termék adatai:
ISBN13: | 9780443191671 |
ISBN10: | 04431916711 |
Kötéstípus: | Puhakötés |
Terjedelem: | 200 oldal |
Méret: | 228x152 mm |
Nyelv: | angol |
700 |
Témakör:
The Visual Identity of the Book
From the Renaissance to the Digital Age
Sorozatcím:
Chandos Information Professional Series;
Kiadó: Chandos Publishing
Megjelenés dátuma: 2025. március 1.
Normál ár:
Kiadói listaár:
EUR 85.95
EUR 85.95
Az Ön ára:
33 626 (32 025 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 10% (kb. 3 736 Ft)
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Beszerezhetőség:
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Hosszú leírás:
The Visual Identity of the Book: From the Renaissance to the Digital Age provides a framework that considers the ‘materiality’ of the book (from printed to digital/electronic), the aspects of the stakeholders in the publishing chain, the traditional and ongoing promotion strategies, reader engagement, and personalized publishing services. The aim of the book is to interpret current issues in the publishing industry and to provide an overview of the evolution of the visual appearance/identity of the book in order to approach and explain current issues and to discuss aspects of visual information and aesthetics of the book.
Other sections introduce promotion strategies, publish policies, and provide a methodological framework that can also be used in the book business.
Other sections introduce promotion strategies, publish policies, and provide a methodological framework that can also be used in the book business.
Tartalomjegyzék:
1. Introduction. Studying the Visual identity of the book
2. Defining the page: The evolution of the visual identity of the book
3. Converged aesthetics: Personalized publishing services
4. Conclusions: Challenges and opportunities
2. Defining the page: The evolution of the visual identity of the book
3. Converged aesthetics: Personalized publishing services
4. Conclusions: Challenges and opportunities