• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Theory and Practice of STEAM Education in Japan

    Theory and Practice of STEAM Education in Japan by Isozaki, Tetsuo;

    Sorozatcím: Routledge Research in Education;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 145.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        73 384 Ft (69 890 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 7 338 Ft off)
      • Kedvezményes ár 66 046 Ft (62 901 Ft + 5% áfa)

    73 384 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2024. július 31.

    • ISBN 9781032491905
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem188 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Súly 453 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 31 Illustrations, black & white; 17 Halftones, black & white; 14 Line drawings, black & white; 21 Tables, black & white
    • 608

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    With unique insights into the potential power of Japan?s STEM education, Isozaki and his team of contributors share multiple perspectives on STEM education theory and practices in Japan.


    Több

    Hosszú leírás:

    With unique insights into the potential power of Japan?s STEM education, Isozaki and his team of contributors share multiple perspectives on STEM education theory and practices in Japan.


    Examining how Japan has become an economic superpower based on scientific and technological innovations, this book provides a particular focus on the theoretical and practical analysis of STEM education from historical and comparative perspectives. Additionally, it links the theory and practice of STEM education from primary education to teacher education at universities across Japan and considers both societal and individual needs in advancing STEM literacy. Chapters are written by researchers from a diverse range of fields in education, including science, mathematics, technology, and pedagogy. The book also offers practical teaching tools and materials for teacher education and assessment to promote STEM literacy in students so that they are able to address local and global socio-scientific issues in a real-world context.


    Covering a wide spectrum of STEM education, this book provides valuable insights and practical suggestions, from a Japanese perspective, for academic researchers, policymakers, and educators who are interested in STEM education.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Introduction  1. What can we learn from the history of STEM subjects in Japan?  2. Conceptual framework from STEM to STEAM: Through the promotion of STEAM education in Japan 3. What are the student competencies that STEM education cultivates? Based on a comparison between Japan and Germany 4. Examination of STEAM teaching strategies in Japanese elementary education through a comparative analysis with STEAM learning activities in England 5. Assessment for fostering Japanese STEM literacy: from a perspective of performance assessment theory 6. Tasks that drive students to learning processes towards knowledge integration 7. Food and nutrition education (Shokuiku) as a part of STEAM education 8. Pre-service teacher education for STEAM activities that combine data modeling and design processes 9. Scientific inquiry required in STEAM education movement 10. Investigating inquiry-based activities to acquire learning content and competence in STEM education: A case study in chemistry 11. STEM/STEAM approach in biological education in Japan

    Több