• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    This is Service Design Doing: Applying Service Design Thinking in the Real World

    This is Service Design Doing by Stickdorn, Marc; Edgar Hormess, Markus; Lawrence, Adam; Schneider, Jakob;

    Applying Service Design Thinking in the Real World

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 39.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        20 238 Ft (19 275 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 024 Ft off)
      • Discounted price 18 215 Ft (17 348 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó O'Reilly
    • Megjelenés dátuma 2018. január 19.
    • Kötetek száma Print PDF

    • ISBN 9781491927182
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem500 oldal
    • Méret 230x188x19 mm
    • Súly 852 g
    • Nyelv angol
    • 1320

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    How can you establish a customer-centric culture in an organization? This is the first comprehensive book on how to actually do service design to improve the quality and the interaction between service providers and customers. You&&&8217;ll learn specific facilitation guidelines on how to run workshops, perform all of the main service design methods, implement concepts in reality, and embed service design successfully in an organization.

    Great customer experience needs a common language across disciplines to break down silos within an organization. This book provides a consistent model for accomplishing this and offers hands-on descriptions of every single step, tool, and method used. You&&&8217;ll be able to focus on your customers and iteratively improve their experience.

    Move from theory to practice and build sustainable business success.

    Több