This is Service Design Doing - Stickdorn, Marc; Edgar Hormess, Markus; Lawrence, Adam; - Prospero Internetes Könyváruház

This is Service Design Doing: Applying Service Design Thinking in the Real World
 
A termék adatai:

ISBN13:9781491927182
ISBN10:1491927186
Kötéstípus:Puhakötés
Terjedelem:500 oldal
Méret:230x188x19 mm
Súly:852 g
Nyelv:angol
1520
Témakör:

This is Service Design Doing

Applying Service Design Thinking in the Real World
 
Kiadás sorszáma: 1
Kiadó: O'Reilly
Megjelenés dátuma:
Kötetek száma: Print PDF
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
GBP 39.99
Becsült forint ár:
20 448 Ft (19 475 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

18 404 (17 528 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 10% (kb. 2 045 Ft)
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Nem tudnak pontosabbat?
 
  példányt

 
Hosszú leírás:

How can you establish a customer-centric culture in an organization? This is the first comprehensive book on how to actually do service design to improve the quality and the interaction between service providers and customers. You&&&8217;ll learn specific facilitation guidelines on how to run workshops, perform all of the main service design methods, implement concepts in reality, and embed service design successfully in an organization.

Great customer experience needs a common language across disciplines to break down silos within an organization. This book provides a consistent model for accomplishing this and offers hands-on descriptions of every single step, tool, and method used. You&&&8217;ll be able to focus on your customers and iteratively improve their experience.

Move from theory to practice and build sustainable business success.