
Tracing the threads
A curriculum study of the dialogue of ""otherness"" in the histories of public and independent schooling
-
8% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 90.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 8% (cc. 3 054 Ft off)
- Discounted price 35 124 Ft (33 451 Ft + 5% áfa)
38 178 Ft
Beszerezhetőség
Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Brill | Sense
- Megjelenés dátuma 2009. január 1.
- ISBN 9789460910159
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem133 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 361 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
The focus of this Handbook is on science education in Arab states and the scholarship that most closely supports this program. The reviews of the research situate what has been accomplished within a given field in an Arab rather than an international context.
TöbbHosszú leírás:
This text is a postmodern, historical analysis that seeks to trouble the distinction between the ?private? and the ?public? that is traditionally drawn in educational history and theory by examining the histories of public schools and independent schools around the topics of identity politics, accountability, and globalization. This work is unique in its focus on the histories of independent schoolings as being in dialogue with those of public schooling. Through a historical and theoretical examination of the dialogical space in-between the private/public divide in education around these three interrelated topics, this work seeks to troubles the private/public distinction, exploring the possibilities and futurities for curriculum work and education in the postmodern space in-between public schools and independent schools. It raises questions regarding what defines the structures of schooling in the United States as well as how contrasts between public and private spaces question traditional notions of democratic education.
Több