Transmedia Selves - Dalby, James; Freeman, Matthew; (szerk.) - Prospero Internetes Könyváruház

 
A termék adatai:

ISBN13:9780367680602
ISBN10:0367680602
Kötéstípus:Puhakötés
Terjedelem:212 oldal
Méret:234x156 mm
Súly:453 g
Nyelv:angol
700
Témakör:

Szociológia általában, módszertan, kézikönyvek

A számítástudomány elmélete, a számítástechnika általában

Virtuális valóság

A művészetről általában

Fotóművészet

Általános filozófia művek

Szolgáltatóipar

További iparágak

Művészettörténet általában

További képzőművészeti ágak

Az internetről általában

Internetes szolgálatások (online vásárlás, bankolás)

Gender studies

Kulturális tanulmányok

Média és kommunikációtudomány általában

Elméleti pszichológia

Alkalmazott pszichológia

Halmazelmélet

Szociológia általában, módszertan, kézikönyvek (karitatív célú kampány)

A számítástudomány elmélete, a számítástechnika általában (karitatív célú kampány)

Virtuális valóság (karitatív célú kampány)

A művészetről általában (karitatív célú kampány)

Fotóművészet (karitatív célú kampány)

Általános filozófia művek (karitatív célú kampány)

Szolgáltatóipar (karitatív célú kampány)

További iparágak (karitatív célú kampány)

Művészettörténet általában (karitatív célú kampány)

További képzőművészeti ágak (karitatív célú kampány)

Az internetről általában (karitatív célú kampány)

Internetes szolgálatások (online vásárlás, bankolás) (karitatív célú kampány)

Gender studies (karitatív célú kampány)

Kulturális tanulmányok (karitatív célú kampány)

Média és kommunikációtudomány általában (karitatív célú kampány)

Elméleti pszichológia (karitatív célú kampány)

Alkalmazott pszichológia (karitatív célú kampány)

Halmazelmélet (karitatív célú kampány)

Transmedia Selves

Identity and Persona Creation in the Age of Mobile and Multiplatform Media
 
Kiadás sorszáma: 1
Kiadó: Routledge
Megjelenés dátuma:
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
GBP 39.99
Becsült forint ár:
20 994 Ft (19 995 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

16 796 (15 996 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 20% (kb. 4 199 Ft)
A kedvezmény érvényes eddig: 2024. december 31.
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
 
  példányt

 
Rövid leírás:

This book examines the mediated shift in the contemporary human condition, focusing on the ways in which we synthesise with media content in daily life, essentially transmediating ourselves into new forms and (re)creating ourselves across media.


Across an international roster of essays, this book establishes a transdisciplinary theory for the ?transmedia self?, exploring how technological ubiquity and digital self-determination combine with themes and disciplines such as celebrity culture, fandom, play, politics, and ultimately broader self-conception and projection to inform the creation of transmedia identities in the twenty-first century. Specifically, the book repositions transmediality as key to understanding the formation of identity in a post-digital media culture and transmedia age, where our lives are interlaced, intermingled, and narrativised across a range of media platforms and interfaces.


This book is ideal for scholars and students interested in transmedia storytelling, cultural studies, media studies, sociology, philosophy, and politics.

Hosszú leírás:
PrayforAmazonia: Transmedia Mobilisation within National, Transnational and International Identities; 12. The Kabir Project: Using Transmedia Work to Disrupt Right-Wing Narratives of Othering

Tartalomjegyzék:

Introduction: Conceptualising the Transmedia Self; PART I: Communication of the Self; 1. Story of the (Virtual) Self: Transmedial Narrative Construction through Social Media Usage; 2. Personal Storytelling: A Semiotics Approach to Constructing Identities across Media; 3. Professional Transmedia Selves: Finding a Place for Enterprise Social Media; 4. The Post-Digital Self: How Transmedia Dissolves the Boundaries of Work and Tourism; PART II: Technologies of the Self; 5. The Transtemporal Self: Transmedia, Self, and Time; 6. Crossing Space-Time Action; 7. Geotagging the Self: Analysing the Locative Dimension of Constructed Transmedia Identities 8. Made in My Image: Co-Produced Fantasy and the Politics of Play; PART III: Politics of the Self; 9. Trans, Media and [In]Visibility: Trans Representation in the Transmedia Era; 10.The Manosphere: Incel as Transmedial Construction; 11.