• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Transmedia Selves: Identity and Persona Creation in the Age of Mobile and Multiplatform Media

    Transmedia Selves by Dalby, James; Freeman, Matthew;

    Identity and Persona Creation in the Age of Mobile and Multiplatform Media

    Sorozatcím: Routledge Advances in Transmedia Studies;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 39.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        20 238 Ft (19 275 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 024 Ft off)
      • Discounted price 18 215 Ft (17 348 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2025. január 30.

    • ISBN 9780367680602
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem212 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Súly 390 g
    • Nyelv angol
    • 683

    Kategóriák

    Szociológia általában, módszertan, kézikönyvek A számítástudomány elmélete, a számítástechnika általában Virtuális valóság A művészetről általában Fotóművészet Általános filozófia művek Szolgáltatóipar További iparágak Művészettörténet általában További képzőművészeti ágak Az internetről általában Internetes szolgálatások (online vásárlás, bankolás) Gender studies Kulturális tanulmányok Média és kommunikációtudomány általában Elméleti pszichológia Alkalmazott pszichológia Halmazelmélet Szociológia általában, módszertan, kézikönyvek (karitatív célú kampány) A számítástudomány elmélete, a számítástechnika általában (karitatív célú kampány) Virtuális valóság (karitatív célú kampány) A művészetről általában (karitatív célú kampány) Fotóművészet (karitatív célú kampány) Általános filozófia művek (karitatív célú kampány) Szolgáltatóipar (karitatív célú kampány) További iparágak (karitatív célú kampány) Művészettörténet általában (karitatív célú kampány) További képzőművészeti ágak (karitatív célú kampány) Az internetről általában (karitatív célú kampány) Internetes szolgálatások (online vásárlás, bankolás) (karitatív célú kampány) Gender studies (karitatív célú kampány) Kulturális tanulmányok (karitatív célú kampány) Média és kommunikációtudomány általában (karitatív célú kampány) Elméleti pszichológia (karitatív célú kampány) Alkalmazott pszichológia (karitatív célú kampány) Halmazelmélet (karitatív célú kampány)

    Rövid leírás:

    This book examines the mediated shift in the contemporary human condition, focusing on the ways in which we synthesise with media content in daily life, essentially transmediating ourselves into new forms and (re)creating ourselves across media.


    Across an international roster of essays, this book establishes a transdisciplinary theory for the ?transmedia self?, exploring how technological ubiquity and digital self-determination combine with themes and disciplines such as celebrity culture, fandom, play, politics, and ultimately broader self-conception and projection to inform the creation of transmedia identities in the twenty-first century. Specifically, the book repositions transmediality as key to understanding the formation of identity in a post-digital media culture and transmedia age, where our lives are interlaced, intermingled, and narrativised across a range of media platforms and interfaces.


    This book is ideal for scholars and students interested in transmedia storytelling, cultural studies, media studies, sociology, philosophy, and politics.

    Több

    Hosszú leírás:

    PrayforAmazonia: Transmedia Mobilisation within National, Transnational and International Identities; 12. The Kabir Project: Using Transmedia Work to Disrupt Right-Wing Narratives of Othering

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Introduction: Conceptualising the Transmedia Self; PART I: Communication of the Self; 1. Story of the (Virtual) Self: Transmedial Narrative Construction through Social Media Usage; 2. Personal Storytelling: A Semiotics Approach to Constructing Identities across Media; 3. Professional Transmedia Selves: Finding a Place for Enterprise Social Media; 4. The Post-Digital Self: How Transmedia Dissolves the Boundaries of Work and Tourism; PART II: Technologies of the Self; 5. The Transtemporal Self: Transmedia, Self, and Time; 6. Crossing Space-Time Action; 7. Geotagging the Self: Analysing the Locative Dimension of Constructed Transmedia Identities 8. Made in My Image: Co-Produced Fantasy and the Politics of Play; PART III: Politics of the Self; 9. Trans, Media and [In]Visibility: Trans Representation in the Transmedia Era; 10.The Manosphere: Incel as Transmedial Construction; 11.

    Több