
Two Comedies by Catherine the Great, Empress of Russia
Oh, These Times! and The Siberian Shaman
Sorozatcím: Russian Theatre Archive, v.15.;
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 34.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 771 Ft off)
- Discounted price 15 937 Ft (15 179 Ft + 5% áfa)
17 708 Ft
Beszerezhetőség
A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 1998. július 28.
- ISBN 9789057550232
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem112 oldal
- Méret 230x150 mm
- Súly 272 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Catherine the Great wrote over two dozen plays and operettas. This work covers Oh, These Times (1772), a satirical attack on many vices Catherine wished to root out from her society, and The Siberian Shaman (1786) focussing on superstition.
TöbbHosszú leírás:
Catherine the Great (1729-1796) wrote over two dozen plays and operettas, but not until this edition has a complete translation of any of them been available to an English- speaking readership.
Oh, These Times (1772) is a satirical attack on many vices Catherine wished to root out from her society: religious hypocrisy, superstition and slander. The main character, Mrs. Pious, is a superficially religious old woman who resembles Moliere's Tartuffe.
Catherine again sets her sights on superstition in The Siberian Shaman (1786), this time by satirizing shamanism as a deceitful profession which preys on the gullible. This play was part of a group of three plays usually known as Catherine's "anti-masonic" trilogy, written as a warning against the growing influence of the freemasons.
In a comprehensive introduction, Lurana Donnels O'Malley relates the plays to Catherine's status and philosophy.
Tartalomjegyzék:
Introduction to the Series, Acknowledgements, Introduction, Oh, These Times!, The Siberian Shaman
Több