Understanding and Teaching the Indirect Object in Spanish - González, Luis H.; - Prospero Internetes Könyváruház

Understanding and Teaching the Indirect Object in Spanish
 
A termék adatai:

ISBN13:9781032519395
ISBN10:1032519398
Kötéstípus:Puhakötés
Terjedelem:124 oldal
Méret:216x138 mm
Súly:226 g
Nyelv:angol
Illusztrációk: 18 Tables, black & white
691
Témakör:

Understanding and Teaching the Indirect Object in Spanish

 
Kiadás sorszáma: 1
Kiadó: Routledge
Megjelenés dátuma:
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
GBP 19.99
Becsült forint ár:
10 494 Ft (9 995 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

9 445 (8 996 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 10% (kb. 1 049 Ft)
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Nem tudnak pontosabbat?
 
  példányt

 
Rövid leírás:

Understanding and Teaching the Indirect Object in Spanish presents an easy-to-understand approach to all aspects of direct and indirect objects in Spanish.


Hosszú leírás:

Understanding and Teaching the Indirect Object in Spanish presents an easy-to-understand approach to all aspects of direct and indirect objects in Spanish. Distinguishing between direct and indirect objects can pose challenges for learners and is almost impossible to do using the tools that linguists have traditionally used. This book offers two simple, all-encompassing inferences that allow learners to tackle this area of language by intuitively inferring the distinction, as native speakers do, between verber and verbed.


This book will be of interest to teachers and learners of Spanish and other second languages, as well as linguists interested in argument structure, second language acquisition, second language teaching or pedagogy, and multilingualism.


Tartalomjegyzék:

Chapter 1: Subject and direct object or verber and verbed?



Chapter 2: Distinguishing some direct objects from an indirect object can be a puzzle; distinguishing a verbed from a verbee is an inference that always works



Chapter 3: Against the need for 11 or more types of dative sentences in Spanish and in other languages


Chapter 4: A pronoun does not double its indirect object; the latter drops when it is known information in postverbal position