• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Understanding and Using Educational Theories

    Understanding and Using Educational Theories by Aubrey, Karl; Riley, Alison;

      • 8% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 23.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        12 141 Ft (11 563 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 8% (cc. 971 Ft off)
      • Discounted price 11 170 Ft (10 638 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma Second Edition
    • Kiadó SAGE Publications Ltd
    • Megjelenés dátuma 2018. november 29.

    • ISBN 9781526436610
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem312 oldal
    • Méret 232x186 mm
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This textbook gives readers a clear overview of a selection of the most influential thinkers on education in the last hundred years, including established names (Vygotsky, Bruner, Dewey), more recent thinkers (Freire, hooks, Claxton) and other key names whose writing has helped shaped our views on teaching and learning.

    Több

    Hosszú leírás:

    This textbook gives readers a clear overview of a selection of the most influential thinkers on education in the last hundred year, including established names (Vygotsky, Bruner, Dewey), more recent thinkers (Freire, hooks, Claxton) and other key names whose writing has helped shaped our views on teaching and learning. This second edition includes new chapters on Albert Bandura, Dylan Wiliam and Carol Dweck.

    Each chapter includes: 

    • Practical examples showing how theories can be used to inform classroom teaching
    • Critiques of each theorist exploring opposing viewpoints and the strengths and weaknesses of different ideas
    • Reflective tasks inviting you to apply what you've read to your own educational experiences. 


    Accessible and thorough overview of the key theorists important to all learning about education at this time. Important and game-changing educational thinkers such as Carol Dweck are critically explored, and their ideas illustrated with classroom applications. The link with other theorists is a gift to the reader - connections made that contextualise the educational thinkers. 

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Chapter 1: John Dewey: A democratic notion of learning
    Chapter 2: Maria Montessori: Liberating the child
    Chapter 3: Jean Piaget: Understanding the mind of the child
    Chapter 4: Lev Vygotsky: An early social constructivist viewpoint
    Chapter 5: B.F. Skinner: The father of operant conditioning
    Chapter 6: Benjamin Bloom: Learning through taxonomies
    Chapter 7: Malcolm S. Knowles: Contextualising adult learning
    Chapter 8: Jerome Bruner: An evolution of learning theories
    Chapter 9: Albert Bandura: Learning through observation
    Chapter 10: Urie Bronfenbrenner: The ecology of human development
    Chapter 11: Paulo Freire: Oppression, freedom and critical approaches to education
    Chapter 12: Donald Schön: Reflection and learning
    Chapter 13: David Kolb: Experiential Learning Theory
    Chapter 14: Jean Lave and Etienne Wenger: Socially situated learning and communities of practice
    Chapter 15: Guy Claxton: Learning power
    Chapter 16: Dylan Wiliam: Assessment for learning
    Chapter 17: Carol Dweck: Mindsets and motivation

    Több