ISBN13: | 9781032437965 |
ISBN10: | 10324379611 |
Kötéstípus: | Puhakötés |
Terjedelem: | 184 oldal |
Méret: | 234x156 mm |
Súly: | 340 g |
Nyelv: | angol |
Illusztrációk: | 1 Illustrations, black & white; 1 Halftones, black & white; 4 Tables, black & white |
682 |
Területi, regionális tanulmányok
Irodalomtudomány általában, referensz művek
Nyelvtudomány általában, szótárak
Hangtan
Alaktan, mondattan
Szociolingvisztika
Anglisztika, amerikanisztika
További nyelvek
Nyelvoktatás
Pedagógia általában
Középfokú oktatás
Felsőoktatás, felnőttképzés
Nevelési módszerek és gyógypedagógia
További könyvek a pedagógia területén
Területi, regionális tanulmányok (karitatív célú kampány)
Irodalomtudomány általában, referensz művek (karitatív célú kampány)
Nyelvtudomány általában, szótárak (karitatív célú kampány)
Hangtan (karitatív célú kampány)
Alaktan, mondattan (karitatív célú kampány)
Szociolingvisztika (karitatív célú kampány)
Anglisztika, amerikanisztika (karitatív célú kampány)
További nyelvek (karitatív célú kampány)
Nyelvoktatás (karitatív célú kampány)
Pedagógia általában (karitatív célú kampány)
Középfokú oktatás (karitatív célú kampány)
Felsőoktatás, felnőttképzés (karitatív célú kampány)
Nevelési módszerek és gyógypedagógia (karitatív célú kampány)
További könyvek a pedagógia területén (karitatív célú kampány)
Understanding English Language Teaching in EFL Context
GBP 39.99
Kattintson ide a feliratkozáshoz
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
This volume is comprehensively designed to help prospective English Language Teaching (EFL) teachers specializing in EFL mainly in South Asian countries. It analyses the application of ELT theories, concepts, and methods to sharpen their understanding of the various techniques used for teaching English effectively in the EFL context.
This volume is comprehensively designed to help prospective teachers of English Language (EL), and teachers specializing in English as a foreign language (EFL), mainly in South Asian countries. It analyses the application of ELT theories, concepts, and methods to sharpen their understanding of the various techniques used for teaching English effectively in the EFL context.
The book discusses the basic concepts of language aimed to develop a sense of the language phenomenon as a unique human attribute. It covers the theories of language from various disciplines such as biology, sociology, psychology, and linguistics. The book explains the underlying structures or components that shape the edifice of languages such as phonology, morphology, syntax, grammar, phonetics, semantics, and pragmatics. While taking the reader through language learning theories with a focus on English as the second language, it discusses the different teaching methods that can be adopted by teachers in classroom settings.
The book will be of interest to teachers, students and researchers of education, teacher education, and ELT. It will also be useful for educators, English language teachers, language learners, professionals working in the field of education and language, and those who aspire to teach and learn English in foreign context.
1 English Language in the Subcontinent: Perceived Status, Policies, and Practices 2 Theorizing Language 3 The Meaning Language Learning Mean: Theoretical Perspectives 4 The ELT Approaches 5 Methods of Teaching English 6 Teaching of English Phonetics and Phonology 7 The ELT: Morphology and Syntax 8 The Teaching of Semantics and Pragmatics 9 ?English and The Fours Skills? 10 Teaching English Grammar and Composition 11 Teaching the Prose and Poetry 12 Assessing Learners? Language Skills