
Understanding Personalisation
New Aspects of Design and Consumption
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 69.95
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 967 Ft off)
- Discounted price 26 705 Ft (25 433 Ft + 5% áfa)
29 672 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Chandos Publishing
- Megjelenés dátuma 2022. augusztus 25.
- ISBN 9780081019870
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem282 oldal
- Méret 228x152 mm
- Súly 440 g
- Nyelv angol 440
Kategóriák
Hosszú leírás:
Understanding Personalization: New Aspects of Design and Consumption addresses the global phenomenon of personalization that affects many aspects of everyday life. The book identifies the dimensions of personalization and its typologies. Issues of privacy, the ethics of design, and the designer/maker's control versus the consumer's freedom are covered, along with sections on digital personalization, advances in new media technologies and software development, the way we communicate, our personal devices, and the way personal data is stored and used. Other sections cover the principles of personalization and changing patterns of consumption and development in marketing that facilitate individualized products and services.
The book also assesses the convergence of both producers and consumers towards the co-creation of goods and services and the challenges surrounding personalization, customization, and bespoke marketing in the context of ownership and consumption.
TöbbTartalomjegyzék:
PART 1 Personalisation: expectations, challenges and reality
1. The contemporary phenomenon of personalisation
2. Personalising consumption or consuming personalisation
3. The ethical dilemma of personalisation
PART 2 Digital personalisation
4. Delivering personalised, digital experience
5. Predictive personalisation: are we watching or being watched?
6. Personalisation: what the experts think
PART 3 Tailor personalisation
7. Individualisation of markets: towards personalisation
8. Consumers and producers: whose personalisation is it?
9. Customisation and co-creation: an evolving complexity
PART 4 Personalisation by material engagement
10. Personalisation and the category of the person
11. Persons consuming
12. Persons repairing: reficio ergo sum
PART 5 Back to the personalised future
13. Lessons learned: personalising the future, personalising ourselves