
Vernunft - Freiheit - Offenbarung
Der Streit zwischen Jacobi und Schelling 1811/1812
Sorozatcím: Konstellationen;
-
5% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 29.90
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 5% (cc. 634 Ft off)
- Discounted price 12 049 Ft (11 475 Ft + 5% áfa)
12 683 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Brill Fink
- Megjelenés dátuma 2025. június 11.
- ISBN 9783770557424
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem200 oldal
- Méret 233xx mm
- Nyelv német 700
Kategóriák
Hosszú leírás:
Für Jacobi ist der Glaube das ?Element aller Erkenntnis und Wirksamkeit?, er bestimmt die Vernunft als ?Vernehmen des Uebersinnlichen? und möchte die Philosophie ?vermittelst eines [...] salto mortale? retten. Ein Verfechter solcher Überzeugungen musste mit Schelling, einem der Hauptvertreter des Deutschen Idealismus, aneinandergeraten.
Der Streit beginnt mit der Ende 1811 von Jacobi publizierten Schrift Von den Göttlichen Dingen und ihrer Offenbarung, die Schelling nicht namentlich nennt, aber klar im Visier hat, sofern darin gegen Pantheismus und Atheismus polemisiert wird. Schelling antwortet Anfang 1812 nicht minder polemisch. Sein Denkmal der Schrift von den göttlichen Dingen ist ?offener Krieg?. Wie wurde dieser Streit konkret ausgetragen? Wie bettet er sich in den historischen Horizont?