• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    What Would Google Do ?: What Would Google Do?

    What Would Google Do ? by Jarvis, Jeff;

    What Would Google Do?

      • 8% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár USD 7.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        3 104 Ft (2 956 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 8% (cc. 248 Ft off)
      • Discounted price 2 855 Ft (2 720 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma International
    • Kiadó Harper
    • Megjelenés dátuma 2010. október 26.

    • ISBN 9780062063359
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem272 oldal
    • Méret 170x104x20 mm
    • Súly 136 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    An indispensable manual for survival and success that asks the most important question todays leaders, in any industry, can ask themselves: What would Google do?

    Több

    Hosszú leírás:

    What's the question every business should be asking itself? According to Jeff Jarvis, it's WHAT WOULD GOOGLE DO? If you're not thinking or acting like Google -- the fastest-growing company in the history of the world -- then you're not going to survive, let alone prosper, in the Internet age. An indispensable manual for survival and success that asks the most important question today's leaders, in any industry, can ask themselves: What would Google do? To demonstrate how to emulate Google, Jarvis lays out his laws of what he calls "the new Google century," including such insights as: Think Distributed Become a Platform Join the Post-Scarcity, Open-Source, Gift Economy The Middleman Has Died Your Worst Customers Are Your Best Friends and Your Best Customers Are Your Partners Do What You Do Best and Link to the Rest Get Out of the Way Make Mistakes Well ! and More He applies these principles not just to emerging technologies and the Internet, but to other industries - telecommunications, airlines, television, government, healthcare, education, journalism, and yes, book publishing - showing ultimately what the world would look like if Google ran it.The result is an astonishing, mind-opening book that will change the way readers ask questions and solve problems.

    Több
    0