A termék adatai:
ISBN13: | 9780750654203 |
ISBN10: | 0750654201 |
Kötéstípus: | Puhakötés |
Terjedelem: | 376 oldal |
Méret: | 235x165 mm |
Súly: | 600 g |
Nyelv: | angol |
0 |
Témakör:
A sport, testnevelés általában
Közgazdaságtan
Marketing, kommunikáció, PR
Szolgáltatóipar
További iparágak
További könyvek a gazdaság területén
Italok
A sport, testnevelés általában (karitatív célú kampány)
Közgazdaságtan (karitatív célú kampány)
Marketing, kommunikáció, PR (karitatív célú kampány)
Szolgáltatóipar (karitatív célú kampány)
További iparágak (karitatív célú kampány)
További könyvek a gazdaság területén (karitatív célú kampány)
Italok (karitatív célú kampány)
Wine Marketing
A Practical Guide
Kiadás sorszáma: 1
Kiadó: Routledge
Megjelenés dátuma: 2007. szeptember 24.
Normál ár:
Kiadói listaár:
GBP 47.99
GBP 47.99
Az Ön ára:
19 632 (18 697 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 20% (kb. 4 908 Ft)
A kedvezmény érvényes eddig: 2024. december 31.
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Beszerezhetőség:
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 2-3 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Nem tudnak pontosabbat?
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Rövid leírás:
Whilst Wine Marketing: a practical guide also looks at theory and existing research, the main focus of this book is on the practicalities of wine marketing. Each chapter includes the following invaluable features:
Whilst Wine Marketing: a practical guide also looks at theory and existing research, the main focus of this book is on the practicalities of wine marketing. Each chapter includes the following invaluable features:
* 'How to' and 'how not to' case studies based on international examples
* A guide to further reading and websites
* 'Issues to consider when marketing' section as a means of self-evaluation
'Wine Marketing' systematically outlines the major issues involved in the production and marketing of wine. Its accessible and clear-sighted approach makes it an invaluable guide for everyone in the field.
Hosszú leírás:
Whilst Wine Marketing: a practical guide also looks at theory and existing research, the main focus of this book is on the practicalities of wine marketing. Each chapter includes the following invaluable features:
* 'How to' and 'how not to' case studies based on international examples
* A guide to further reading and websites
* 'Issues to consider when marketing' section as a means of self-evaluation
'Wine Marketing' systematically outlines the major issues involved in the production and marketing of wine. Its accessible and clear-sighted approach makes it an invaluable guide for everyone in the field.
* 'How to' and 'how not to' case studies based on international examples
* A guide to further reading and websites
* 'Issues to consider when marketing' section as a means of self-evaluation
'Wine Marketing' systematically outlines the major issues involved in the production and marketing of wine. Its accessible and clear-sighted approach makes it an invaluable guide for everyone in the field.
Tartalomjegyzék:
From vine to table; Wine and the wine industry; The business environment; The vine; The winery; The wine region; Getting the wine to the table: wholesale distribution channels; Selling wine for the table: the retail sector; The table: post-retail; To Market to market.