
WPA Posters in an Aesthetic, Social, and Political Context
A New Deal for Design
Sorozatcím: Routledge Research in Art and Politics;
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 38.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 973 Ft off)
- Discounted price 17 759 Ft (16 914 Ft + 5% áfa)
19 732 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2024. október 14.
- ISBN 9781032928098
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem216 oldal
- Méret 246x174 mm
- Súly 421 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 60 Illustrations, black & white; 8 Illustrations, color 654
Kategóriák
Rövid leírás:
This book examines posters produced by the Works Progress Administration (WPA), a federal relief program designed to create jobs in the United States during the Great Depression.
TöbbHosszú leírás:
This book examines posters produced by the Works Progress Administration (WPA), a federal relief program designed to create jobs in the United States during the Great Depression.
Cory Pillen focuses on several issues addressed repeatedly in the roughly 2,200 extant WPA posters created between 1935 and 1943: recreation and leisure, conservation, health and disease, and public housing. As the book shows, the posters promote specific forms of knowledge and literacy as solutions to contemporary social concerns. The varied issues these works engage and the ideals they endorse, however, would have resonated in complex ways with the posters? diverse viewing public, working both for and against the rhetoric of consensus employed by New Deal agencies in defining and managing the relationship between self and society in modern America.
This book will be of interest to scholars in design history, art history, and American studies.
TöbbTartalomjegyzék:
Introduction
1. The World Wants New Knowledge and Skills
2. The Art of Reading
3. Posters, Preservation, and Ecological Blindness
4. Marching on To Health
5. One Third of a Nation - Ill-Housed
Conclusion
Több