A termék adatai:
ISBN13: | 9789063696979 |
ISBN10: | 9063696973 |
Kötéstípus: | Puhakötés |
Terjedelem: | 200 oldal |
Méret: | 200x140 mm |
Nyelv: | angol |
747 |
Témakör:
Writing is not Magic, it's Design
The designer?s guide to writing and supercharging creativity
Kiadó: BIS
Megjelenés dátuma: 2024. május 16.
Kötetek száma: Print PDF
Normál ár:
Kiadói listaár:
GBP 22.00
GBP 22.00
Az Ön ára:
9 818 (9 350 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 15% (kb. 1 733 Ft)
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Beszerezhetőség:
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Nem tudnak pontosabbat?
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Hosszú leírás:
Designers are visual thinkers: they are used to sketches, not drafts, and rely on visuals instead of words. As a result, writing is a strange skill for a designer, leading to blank-page anxiety and procrastination. But no more! This book helps designers overcome the challenge of communicating with words. It introduces a writing method that fits how designers think, guiding them in clarifying thoughts, breaking down complex ideas into manageable pieces, and using writing to spark new ideas. Writing is a communication problem at its core: the writer knows something the reader doesn't and must show it using words. So, like design, writing should be simple, clear, and precise. By mastering the craft of writing, designers shape more than just sentences; they shape thoughts. Writing is a journey into harnessing the human mind's ability to generate insights. And while writing may look like a skill, it's a creative superpower, and - thanks to his book - one anyone can master!