• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Writing is not Magic, it's Design: The designer?s guide to writing and supercharging creativity

    Writing is not Magic, it's Design by Ferreira, Jo?o Batalheiro;

    The designer?s guide to writing and supercharging creativity

      • 15% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 22.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        11 134 Ft (10 604 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 15% (cc. 1 670 Ft off)
      • Discounted price 9 464 Ft (9 013 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó BIS
    • Megjelenés dátuma 2024. május 16.
    • Kötetek száma Print PDF

    • ISBN 9789063696979
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem200 oldal
    • Méret 200x140 mm
    • Nyelv angol
    • 722

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Designers are visual thinkers: they are used to sketches, not drafts, and rely on visuals instead of words. As a result, writing is a strange skill for a designer, leading to blank-page anxiety and procrastination. But no more! This book helps designers overcome the challenge of communicating with words. It introduces a writing method that fits how designers think, guiding them in clarifying thoughts, breaking down complex ideas into manageable pieces, and using writing to spark new ideas. Writing is a communication problem at its core: the writer knows something the reader doesn't and must show it using words. So, like design, writing should be simple, clear, and precise. By mastering the craft of writing, designers shape more than just sentences; they shape thoughts. Writing is a journey into harnessing the human mind's ability to generate insights. And while writing may look like a skill, it's a creative superpower, and - thanks to his book - one anyone can master!

    Több